Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine reklamer genererer ikke leads?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Affiliate Marketers.

Når nu der ikke ef nogen af de Affiliate netværk, jeg er medlem af, der har reklamer der passer til min målgruppe, hvilke muligheder er der så?

Jeg har en hjemmeside med en oversigt over danske metalbands, hvor diverse danske metalbands opretter en profil gratis og kan læse om de andre bands også.

Der er også en side med booking/ koncert arrangører, så bands nemmere kan kontakte dem.

Jeg ville gerne reklamere med gothic style clothing eller fx. reklamere for alle de koncerter og festivaler der har koncerter med metalbands, så man eventuelt kan købe billetter til de koncerter, men der er ingen der har den slags reklamer.

Hvad ville I så gøre?

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tilmelde dig adwords, og lægge det ind, De finder så relevante annoncer til dine sider.
Det giver ikke så meget pr klik, men det er jo bedre end ingenting som det er nu. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for affiliate programmer kan du benytte den "gamle metode".

Find nogle relevante webshops der sælger produkter der er relevante for din målgruppen. Send dem en mail og lav en aftale om et beløb for 1-6 måneder med reklamer på din side. Tilbyd evt. at de kan få den første måned gratis for at vise du kan skaffe kunder til dem og har god reklameværdi. 

Håber det kunne hjælpe dig. Held og lykke med dit foretagende :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

der er ikke umiddelbart meget at gøre. Enten kan du selv kontakte sider som sælger billetter osv, eller så må du bruge hvad google har at tilbyde.

Mit råd er at tilmelde dig Adsense, de giver lidt. Alt er bedre end lidt :-)

Jan Deleuran:

Du kan tilmelde dig adwords, og lægge det ind, De finder så relevante annoncer til dine sider.
Det giver ikke så meget pr klik, men det er jo bedre end ingenting som det er nu. 

Hej Jan, du mener naturligvis Google Adsense? :)

Vh Mathias
 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jan

Tak for svaret. Mener du ikke AdSense?
Det har jeg prøvet og jeg synes ikke der kommer reklamer der får den type brugere til at klikke. Jeg kan jo altid prøve igen :-)

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tobias
Tak for svaret, jo det har jeg også overvejet.
Så må jeg igang med telefonen. Man må jo ikke sende uopfordrede mails :-)

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mathias
Tak for svaret.

Jeg må igang med AdSense igen og så få fat i andre virksomheder med henblik på reklameaftaler i mellemtiden.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:

@Mathias
Tak for svaret.

Jeg må igang med AdSense igen og så få fat i andre virksomheder med henblik på reklameaftaler i mellemtiden.

Vh Jens

Held og lykke med det Jens :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

ja naturligvis AdSENSE - skrivefejl.....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jo så længe det er B2B, (virksomhed med tilbud til virksomhed) må man gerne sende uopfordret mails :)
Man må derimod ikke sende uopfordret mails fra B2C (virksomhed til forbruger), medmindre man har tilladelse fra forbrugen. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)