Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Like og besøgende på FB & website.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har et lidt spøjst spørgsmål. q:'

Jeg vil høre om hvordan du mener den bedste måde at få likes eller blot besøgende forbi sin hjemmeside. Min kæreste har en blog, som i kan se her : http://cecillieboe.dk/?p=1501

Hun har forsøgt sig med at lokke folk til med en goodiebag til en værdi af 1000 kr, uden der er det helt store run på - tænker det er fordi folk ikke ved opslaget er der? :-)

Det samme med hendes facebook side, https://www.facebook.com/cecillieboe.dk man kan se at 237 personer har set opslaget, hvilket jo egentlig ikke er særlig mange. Hvordan får man det boostet så der kommer noget gang i det? :-) 

... JA, jeg ved man kan købe noget på FB for at booste opslag, men jeg gider ikke betale 500 eller 1000 kr, når jeg ikke ved hvad jeg får, for det oplyser Facebook nemlig ikke noget om. :-) 

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 23:03

Ville sende dig en privat besked men det kan jeg ikke ser der ud til ;) skriv til mig hvis du kan det :D har en ide til dig/jer ;)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:04

Hej Kim.

I stedet for at investere de 1000 kroner i goodiebags, ville jeg langt hellere investere dem i en facebook annonce. :)

Jeg har selv brugt dem (Men må desværre ikke benytte dem nu, hvor jeg sælger E cigaretter - Mærkeligt!) - Men i den korte tid, den første annonce dog fik lov til at køre, så fik jeg en del likes. 

Du kan selv skræddersy, ned til næsten den mindste detalje, hvem du vil målrette dine annoncer. Og Facebook er klart de bedste til at målrette din reklame, efter min mening :)

Bare et godt råd.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 23:07

Jeg har kigget på facebook annoncer, men jeg kan bare ikke se hvor mange visninger jeg får for mine penge, derfor har jeg ikke lyst til at gøre det. Eller gør jeg noget forkert? :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:11

Hmmm det tror jeg altså sagtens at man kan se.... et sted... Nu kører jeg jo som sagt ikke en annonce lige nu (&#%"!"!"!!#) så jeg kan ærlig talt ikke huske hvor du kan finde det :/

Men det er jeg da sikker på at andre Aminoer kan fortælle dig - Når de opdager tråden? :p

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:28

Kim Bødker:
Hun har forsøgt sig med at lokke folk til med en goodiebag til en værdi af 1000 kr, uden der er det helt store run på - tænker det er fordi folk ikke ved opslaget er der? :-)

Eller også er det fordi folk ikke ved hvad de kan vinde og derfor fravælger den! 

Kim Bødker:
Det samme med hendes facebook side, https://www.facebook.com/cecillieboe.dk man kan se at 237 personer har set opslaget, hvilket jo egentlig ikke er særlig mange. Hvordan får man det boostet så der kommer noget gang i det? :-) 

Nu kan det godt være at det er fordi jeg er mand, men hvad går siderne ud på? Såvidt jeg forstår det, så er det noget med mode, men hvad det ellers går ud på er noget forvirrende. I skal have hittet ud hvem målgruppen er og så skabt indhold for dem, og evt opsøge dem der hvor de er.

Kim Bødker:
. JA, jeg ved man kan købe noget på FB for at booste opslag, men jeg gider ikke betale 500 eller 1000 kr, når jeg ikke ved hvad jeg får, for det oplyser Facebook nemlig ikke noget om. :-) 

Så er det godt der er noget der hedder google ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 23:34

Hej Kim

Nu tænker jeg nok bare højt :-) Men hvorfor er 237 ikke mange? 237 personer som på sigt kan blive begejstret og dele siden pga værdi og godt indhold. 237 personer som hver især reelt set påvirker 150 personers tidslinjer. Når de engang bliver begejstret!
Tænk sig at man for sølle 1000,- kan nå 237 personer. Uden at fortælle dem nøjagtigt hvad der er 1000,- værd i tasken :-)
Vil du/i gerne have flere Likes? Så skru op for ambitionsniveauet og ned for nærigheden. (Find/lav en præmie som batter noget) Så tror jeres likers også mere på jer, hvis i signalere at i går all in. og selv tror på det.

God aften :-)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er gået fra 240 like's til 618 like's på en uge for 50 kroner gennem en facebook annonce. Der er blevet oprettet omkring 20 nye metalbands på min hjemmeside i samme periode www.metalbands.dk

Jeg synes det er rigtig mange like's for få kroner og det har givet flere besøgende på hjemmesiden.

Der må være flere der er til mode end til danske metalbands, så jeg tror sagtens du kan sætte en fb annonce igang med et budget på 10-20 kroner pr. dag.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:00

Er det ikke bedre den anden vej?

Lav en konkurrence om den goodiebag på selve hjemmesiden. Link til fansiden på facebook gennem en annonce, som bliver vist for målgruppen.

På den måde får i folk til at klikke like på annoncen, gå videre til fansiden og klikke videre til konkurrencen på hjemmesiden, hvor de samtidig bliver præsenteret for hjemmesidens produkter.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 02:13

Jens Andersen:
Lav en konkurrence om den goodiebag på selve hjemmesiden. Link til fansiden på facebook gennem en annonce, som bliver vist for målgruppen.

Man kunne også lave en konkurrence der ikke var udløbet :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)