Hej Amino. |
Ville sende dig en privat besked men det kan jeg ikke ser der ud til ;) skriv til mig hvis du kan det :D har en ide til dig/jer ;)
Hej Amino. |
Ville sende dig en privat besked men det kan jeg ikke ser der ud til ;) skriv til mig hvis du kan det :D har en ide til dig/jer ;) |
Hej Kim. I stedet for at investere de 1000 kroner i goodiebags, ville jeg langt hellere investere dem i en facebook annonce. :) Jeg har selv brugt dem (Men må desværre ikke benytte dem nu, hvor jeg sælger E cigaretter - Mærkeligt!) - Men i den korte tid, den første annonce dog fik lov til at køre, så fik jeg en del likes. Du kan selv skræddersy, ned til næsten den mindste detalje, hvem du vil målrette dine annoncer. Og Facebook er klart de bedste til at målrette din reklame, efter min mening :) Bare et godt råd. |
Jeg har kigget på facebook annoncer, men jeg kan bare ikke se hvor mange visninger jeg får for mine penge, derfor har jeg ikke lyst til at gøre det. Eller gør jeg noget forkert? :-) |
Hmmm det tror jeg altså sagtens at man kan se.... et sted... Nu kører jeg jo som sagt ikke en annonce lige nu (&#%"!"!"!!#) så jeg kan ærlig talt ikke huske hvor du kan finde det :/ Men det er jeg da sikker på at andre Aminoer kan fortælle dig - Når de opdager tråden? :p |
Eller også er det fordi folk ikke ved hvad de kan vinde og derfor fravælger den!
Nu kan det godt være at det er fordi jeg er mand, men hvad går siderne ud på? Såvidt jeg forstår det, så er det noget med mode, men hvad det ellers går ud på er noget forvirrende. I skal have hittet ud hvem målgruppen er og så skabt indhold for dem, og evt opsøge dem der hvor de er.
Så er det godt der er noget der hedder google ;-) |
Hej Kim |
Tag på Photoshop kursus i Vejle
Jeg er gået fra 240 like's til 618 like's på en uge for 50 kroner gennem en facebook annonce. Der er blevet oprettet omkring 20 nye metalbands på min hjemmeside i samme periode www.metalbands.dk |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Er det ikke bedre den anden vej? |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Man kunne også lave en konkurrence der ikke var udløbet :) |