Jeg oprettede i sidste uge en facebook-side til Volt & Volume, men jeg gjorde det efter, jeg havde logget ind med min egen personlige profil (Thomas Høedt Thomsen). Det betyder naturligvis, at når jeg kommenterer på diverse musiksider på facebook, så ser man mit eget personlige profilbillede og ikke mit Volt & Volume logo. Det synes jeg er lidt synd, når nu jeg ellers kunne skabe lidt opmærksomhed omkring mit website :-).
Er der noget, jeg på nuværende tidspunkt kan gøre for at adskille min personlige profil og mit websites facebook-side, eller er dét løb bare kørt?
Det er jo ikke verdens undergang, men alligevel...
Mvh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Faktisk kan du også gå skridtet videre med din side. Rigtigt mange websider, udenfor Facebook, har et Facebook-kommentarfelt, og her kan du også kommenterer som "Volt & Volume" i stedet for dig selv, ved lige at huske at vælge indstillingerne, inden du trykker send. På den måde kan du også reklamerer lidt ude omkring, for din side :)
Når du er inde på Facebook får du ikke automatisk tilbudt de to muligheder, her skal du bruge den mulighed beskrevet af foregående Amino ;)
Faktisk kan du også gå skridtet videre med din side. Rigtigt mange websider, udenfor Facebook, har et Facebook-kommentarfelt, og her kan du også kommenterer som "Volt & Volume" i stedet for dig selv, ved lige at huske at vælge indstillingerne, inden du trykker send. På den måde kan du også reklamerer lidt ude omkring, for din side :)
Når du er inde på Facebook får du ikke automatisk tilbudt de to muligheder, her skal du bruge den mulighed beskrevet af foregående Amino ;)
Ja, lige netop den måde har jeg faktisk benyttet på andre sider som f.eks. Rolling Stone magazine. :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.