Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig ønsker idéer til opstart indenfor salg

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Her er mit tip:

Hvis du vil beskæftige dig med at sælge og du vil være selvstændig så køb noget kina-junk på focalprice.com og grib telefonen og sælg fra kl 9 - 16 til webshops/butikker.

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:51
Hej Jonas

Er det på den der kinesiske hjemmeside meget billigere end hvis man køber det i Danmark? Kan du fortælle mig lidt om siden. Bliver den normalt brugt af personer der driver webshops her i Danmark?
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 14:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonas K. Nygaard:
Hvis du vil beskæftige dig med at sælge og du vil være selvstændig så køb noget kina-junk på focalprice.com og grib telefonen og sælg fra kl 9 - 16 til webshops/butikker.

Jeg synes faktisk det er totalt forkert at give sådan et forslag til en dreng som er totalt på bar bund!!!
Der er ALT for mange fælder og ting du skal sætte dig ind i for at det kan anbefales!

Det er halv-hjertet og risikabelt!

Hvis du finder ud af hvilke typer varer du brænder for, skal du nok efterfølgende finde dine varer. 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 29. Jun 13
Skrevet kl. 18:59
I sku nogle dejlige hjælpere. :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er fælder og risici ved alle former for virksomhed lampedreng :-) ingen risiko ingen penge.

Halvhjertet? Den var god. Mit råd beskæftiger sig da med salg mere end at smække en webshop op og putte ting ned i en boblekuvert.

Mathias, Focalprice er en kinesisk hjemmeside hvor du kan købe alt muligt l*rt. Ja tingene er billigere men kvaliteten er ikke dansk, skal du bare vide.

Jeg ved ikke om der er andre webshops der bruger hjemmesiden, men tag et kig og se om du kan finde noget der er spændende.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 22:24

jeg synes, du skal snakke med dine forældre.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:45

Hej Mathias

Hvis du gerne vil lave noget med tøj og design, hvad så med at gå igang med det samme. Lav nogle designs og upload dem til spreadshirt eller de lignende sider, hvor folk kan bestille tshirt med de designs du har lavet. Det kan godt være at det ikke giver mange penge, men det giver en erfaring med hvad folk vil have og hvad de ikke vil have. Og endnu bedre: det kræver ingen kapital. Mener også at du kan opsætte din egen butik via siden (eller også hos en af de andre sider), så du kan linke til dine designs og sælge til venner, deres venner osv.

Og ellers så er der vist ikke andet at sige end at du nok selv må lidt igang med at lede efter produkter, i sær hvis din horisont er 2 år. En måde at gøre det på er ved at begynde at blogge om noget du interessere dig lidt for, er det musik, computerstumper, kameraer eller noget helt 4. På den måde vil du komme til at kende markedet og samtidigt begynde at få nogle fans som du senere kan konvertere til kunder når du går i luften med din butik. Men som sagt (af mange i denne tråd): kast dig over noget du interessere dig for, at spørge hvad du skal kaste over svarer lidt til at spørge hvad du skal have til morgenmad... det er en smagssag, og det der virker for den ene virker ikke for den anden.

Tilmeldt 29. Jun 13
Skrevet kl. 23:54

Hej Rasmus

Det med bloggen lyder som en super idé. Kan du anbefale en god blogside jeg kan starte?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 00:14

Hvis du tænker på platform for din blog, så wordpress.

Hvis du tænker på emne, så nej... Hvis du ikke kan finde noget der interessere dig, så lad tankerne om at blive selvstændig ligge og kast dig over noget helt andet, så kan det være ideen kommer en dag.Eller du kan slå tiden ihjel ved at søge på biblioteket efter: iværksætteri, eller på amazon.co.uk efter: start up/entrepreneurship. Nogle gange kommer ideerne når man lader være med at lede alt for meget efter dem.

Og hvis du finder ud af om et år at stadig gerne vil være selvstændig, så hop væk fra computeren, tag på biblioteket, fordyb dig i deres magasiner, find noget du synes er interessant, læs mere om det. Og bliv ved til du har fundet din ide. Ingen herinde kan give dig en ide som giver dig succes, det skal komme indenfra hvis det skal have de bedste chancer.

Tilmeldt 29. Jun 13
Skrevet kl. 00:25

Jeg starter en bog på wordpress

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)