Hej. Jeg har et firma for hvor tilbyder inspirerede mad ud af huset. Dertil er der knyttet en hjemmeside som jeg overvejer at få lavet en søgeordsoptimering på, men jeg er lidt usikker på, hvor meget mere trafik det vil give mig? Er godt klar over, at man ikke præcist kan sige hvor meget ens trafik vil stige med, men hvordan vil jeg kunne skabe mig et realistisk overblik? Og hvad vil prislejet på sådan en seo være? Mit site hedder www.hjaelptilfesten.dk
Jeg tænker at du måske skal sige hvad du har af budget som du vil bruge på det?
Måske du selv kan gøre en masse?
Der er masser af god læsning om SEO og det er jo "gratis" hvis du selv kan..
Når det er gjort, kan du jo overveje at købe dig til noget :-)
Sådan har jeg selv gjort ;-)
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Jeg tænker at du måske skal sige hvad du har af budget som du vil bruge på det?
Måske du selv kan gøre en masse? Der er masser af god læsning om SEO og det er jo "gratis" hvis du selv kan.. Når det er gjort, kan du jo overveje at købe dig til noget :-) Sådan har jeg selv gjort ;-)
Enig, det lyder til at du (trådstarter) er helt på bar bund når det gælder SEO - hvilket ikke er nogen skam - men det er ikke et godt udgangspunkt at købe SEO fra.
Som udgangspunkt har du en fin side der lader til at være opbygget korrekt, så den del er der styr på (det eneste der lige springer i øjnene er under "Menu" hvor du har noget tekst på et billede - det er uheldigt da googles søge robotter ikke kan læse tekst på billeder).
Men ellers vil jeg mene at det vigtigste for dig er at få flere indgående links til din hjemmeside (link building), og det er som sådan noget du godt selv kan håndtere, hvis du ellers har tiden og lysten til det :)
Trafikmændgen kan jo være alt fra 10 om dagen til 1000 om dagen afhængig af hvilek søgeord vi prøver at optimere for. Trafik fra søgemaskinerne er helt klart rart at have og hvis man virkelig laver en ordentlig søgeordsanalyse, så kan det betyder mange ekstra kunder.
Men det jo helt op til hvad dit budget er. Ikke for at jeg skal prøve at sælge dig noget, men vi har en masse info omkring det på vores hjemmeside, du kan jo evt gå ind læse lidt mere om SEO: http://codex-design.dk