@Christian IMarketing: Tak for tilbuddet (det ser ellers spændende ud det CMS, kender det ikke), men da jeg laver de her indlednisngsbilleder en 4 til 6 gange om dagen ville jeg spilde din tid, da jeg ikke har samme muligheder, ellers tak for det:-)
@jens, nej jeg har kun formindstet det ganske normalt og smidt det over i en tom ramme på 750 x 420 pixels. det blive altid formindsket til 750 x 422 pixels, det jeg mente var blot at jeg normalt tager billeder til mine artikler med et 9 MP kamera (Xperia Z), men dette billede er taget med et 4 MP (HTC One), men de har samme mål når du formindsker dem.
At jeg ikke kan bevise at det er mine billeder går jeg ikke så højt op i. Nogle af billederne er vandmærkede, men ellers tror jeg på at de fleste er ærlige (selvom jeg godt ved at ikke alle er det). Hvis de vil stjæle et mine billeder og gøre sig selv til tyv på grund af det, så er det okay for mig...forstået således at de fleste medier (både danske og udenlandske) der har brugt vores artikler er gode til at linke tilbage til kilden.