Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtige ting i en webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg skal snart i gang med at få lavet en webshop, mange har skrevet tilbage til mig og jeg vil vende tilbage når jeg er blevet lidt klogere.

Det kan godt være svært at starte en webshop, jeg har varerne, et godt domænenavn, men mangler en super god webshop, som ikke mangler nogle af de mest nødvendige ting, samtidig skal den være brugervenlig og nem at navigere rundt på også for mig, og ej at forglemme, så har jeg selvfølgelig et budget, til at starte op med.

Det skal være nemt for mig selv at skrive tekst samt redigere billederne.

Kan i venligst give ud af jeres erfaring, med oplysninger på, hvad en webshop absolut skal have, hvad en webshop gerne må have og hvad en webshop kan have, for at gøre den lidt mere lækker.

Derudover må i meget gerne sende mig nogle ord, på en god webshop udbyder, så vil kunne blive en god samarbejdspartner i forhåbentlig mange år.

Send gerne en mail med priser m.m.Yes

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Thomas Rasmussen

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 15:01

Hej Thomas,

Du SKAL såvidt jeg ved, have disse sider: Udover produkter, kreditkort og alt det der, så SKAL du vidst have en Om os, Betingelser, Forsendelses-side :) Jeg håber at dette hjælper dig?

Tobias 

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 15:07

Udover det 2bias skriver skal du tage stilling til hvilket webshop-system din side skal køre på.

Solbrillekongen kører på http://www.shopify.com.

Det er super nemt at oprette nye vare og skrive produkttekster.

Der findes forskellige abonnementer til Shopify, men starter du med mindre end 25 produkter, kan det gøres fra 14 dollars om måneden. Dog tager Shopify et gebyr på 2% af dine transaktioner, som hurtigt kan blive en dyr fornøjelse for dit firma. En ting der irriterer mig meget ved Shopify, er at man skal op og give 59 dollars i måneden før man kan oprette rabatkoder til sine produkter, hvilke udelukker muligheden for at lave specielle tilbud til en bestemt brugergruppe, f.eks. dine facebook-følgere.

Stod jeg og skulle oprette en webshop idag, ville jeg se nærmere på http://www.magentocommerce.com der lader til at have en masse smarte funktioner men også virker lidt sværere at gå til, som ny webshop-ejer. (Afhængigt af hvor god du er til at sætte hjemmesider op)

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:15
Jeppe, hvis du gerne vil lave specielle priser til udvalgte kunder, så er rabatkoder kun én vej at gå.

Der findes en række apps i Shopify's app store som kan hjælpe med alternativer.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:35

trasmussen37:
Derudover må i meget gerne sende mig nogle ord, på en god webshop udbyder, så vil kunne blive en god samarbejdspartner i forhåbentlig mange år.

Hej Thomas,

Du kan prøve at kigge på Shoporama, og se om det er noget for dig. Ellers er der sikkert også nogle her fra Amino, som kan hjælpe dig.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)