Kære Aminoer Jeg skal snart i gang med at få lavet en webshop, mange har skrevet tilbage til mig og jeg vil vende tilbage når jeg er blevet lidt klogere. Det kan godt være svært at starte en webshop, jeg har varerne, et godt domænenavn, men mangler en super god webshop, som ikke mangler nogle af de mest nødvendige ting, samtidig skal den være brugervenlig og nem at navigere rundt på også for mig, og ej at forglemme, så har jeg selvfølgelig et budget, til at starte op med. Det skal være nemt for mig selv at skrive tekst samt redigere billederne. Kan i venligst give ud af jeres erfaring, med oplysninger på, hvad en webshop absolut skal have, hvad en webshop gerne må have og hvad en webshop kan have, for at gøre den lidt mere lækker. Derudover må i meget gerne sende mig nogle ord, på en god webshop udbyder, så vil kunne blive en god samarbejdspartner i forhåbentlig mange år. Send gerne en mail med priser m.m. På forhånd tak
Med venlig hilsen
Thomas Rasmussen
|
Hej Thomas,
Du SKAL såvidt jeg ved, have disse sider: Udover produkter, kreditkort og alt det der, så SKAL du vidst have en Om os, Betingelser, Forsendelses-side :) Jeg håber at dette hjælper dig?
Tobias