Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sko og accessories leverandører søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl om det skal være danske leverandører jeg vil bruge, ellers har jeg også hørt at der skulle være mange smukke men billige sko og accessories leverandører i Tyskland og Polen?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:17

Hvis du har et seriøst koncept, så bør friis & co være en mulighed.

De har jo netop speciale i sko & accessories som du forespørger.

Læs mere hos http://www.friis-co.dk/

Tilmeldt 29. Jan 07
Skrevet kl. 00:02

Tilmeldt 29. Jan 07
Skrevet kl. 00:26

Konceptet er skam seriøst :-)

Friis & co. er også et udemærket bud, da de har den rigtige klasse til okay priser (lidt billigere ville ikke gøre noget)

MEN deres varer er spredt for meget i butikker rundt omkring, så jeg er bange for at kunderne vil foretrække at købe varerne i en af de mange butikker hvor de kan prøve skoene og mærke materialerne.

Derfor søger jeg et lidt mere sjælent mærke som PEPERONI, PUMP NOEL, CARMEN og Martina K. Disse mærker ved jeg forhandler til andre onlinebutikker, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen kontakter på dem. (Og de shops der sælger mærkerne er selvfølgelig ikke meget for at hjælpe en kommende konkurrent)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:46

Jeg tror du skal gøre netop det modsatte af hvad du tror du skal gøre... ;-)

Jeg tror ikke det er en god idé at starte en sko butik på nettet med ukendte mærker, som kvinderne ikke kender... ifølge min sko-crazy kæreste, så er sko værre end tøj med hensyn til pasform, så det er endnu mere vigtigt at man kan prøve skoene først... Og det er jo netop også det mange gør før de køber på nettet, især med tøj tror jeg, at de prøver i butikken først og så går ind på nettet og køber det 20% billigere...

Så benyt dig af mærkevarer som folk kender og udnyt det brand de har... bare mit forslag...

Tilmeldt 29. Jan 07
Skrevet kl. 11:25

Tak for dit forslag, det vil jeg klart tage op til overvejelse. Personlig er jeg ikke enig med din kæreste (selvom jeg også er bidt af en gal sko ;-)

Jeg har købt over halvdelen af min private skosamling online, og man finder hurtigt ud af hvilke "typer" af sko der passer til ens fod, synes jeg.

Men jeg skal da lige hører veninderne ad, for hvis flertallet har det som din kæreste, så kan det da godt overvejes.

Uanset hvad havde jeg tænkt mig at lægge en skovejledning ud på shoppen, ligesom der tilbydes af få pengene tilbage hvis de ikke passer. 

Er der virkelig ingen der kender til skoleverandører eller kan henvise til en hjemmeside hvor jeg kan finde nogen der passer til butikkens stil?

Kontaktoplysninger til mærkerne jeg tidligere har nævnt ville også være meget behjælpelige!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:46

Hej

Jeg tror også du skal arbejde meget med at eliminere frygten for at skoen ikke passer ordentligt. Jeg har fx selv overvejet at købe sko fra en anden amino - de såkaldte FiveFingers http://www.fivefingers.dk/ men har ikke gjort det af frygt for pasformen.

Jeg læste en anden tråd om et lignende problem - hvor fyren tilbød en eller anden form for garanti så hvis skoen ikke passer, så betaler han for at de bliver returneret og nogle nye bliver fremsendt. Der er også tidligere blevet forslået at man laver et slags aftryk af skoen som kunden kan downloade og printe ud for at se om skoen passer.

Mht. mærker så ville jeg personligt satse på mærker man ikke kan få alle andre steder. Så har du mulighed for at få nogle unikke produkter hvilket kan styrke din profil.

Hvis du tør kaste dig ud i egen import, så er www.alibaba.com måske et besøg værd?

Med venlig hilsen

Morten Andersen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26

Hej,

Fandt du leverandører af accessories...? Jeg står selv og skal til Vietnam på onsdag, for at indkøbe tøj, accessories m.m....

// Mvh. Christian da Silva Wendelbo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)