Jeg er i den heldige situation, at min butik kører fornuftigt, har minimalt med gøremål i løbet af dagen. Butikken passer nærmest sig selv, men i følge dansk lov skal der være personlig opsyn i forretningen. (mig)
Derfor har jeg ret meget spild tid, sidder på den flade og ser fjernsyn, surfter på nettet etc.
Jeg har tit og ofre tænkt på at starte endnu en butik op, men kan ikk få det til at harmonere med mine arbejdstider pt.
Da jeg i forvejen er etableret med butik, lager osv. er det oplagt at gi' sig i kast med E-handel, men men men ..
Hvad skal jeg sælge? - jeg ved der sidder en masse af jer derude med super idéer, som I selv gerne ville føre ud i livet, hvis I havde tid og overskud ..
Det er disse idéer, som jeg meget gerne vil have indsigt i.
Mine egne overvejelser har været alt fra sexlegetøj til hardballudstyr, så er lidt i vildrede ..
E-handel er steget 400% de sidste 4 år, så en online butik er nok ikke et helt dårligt valg. Du kan evt. benytte Google Adwords keyword tool til at finde ud af hvad folk søger på, men ikke sælges online i danmark i dag.