Det synes jeg fordi jeg mener, at dine kunder altid skal have nemt ved at kontakte dig.
Dvs at dine kontakt info skal være så synlig på din shop, at uanset hvor på siden de er, skal de have lyst til at skrive til dig.
Det virker mere seriøst at skrive en mail eller ringe.
Dog synes godt om ideen inde på varer, blogs osv. :-)
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Jeg vil også lige tilføje, at hvis du vælger at få Facebook kommentarfelt, så sørg for ALTID at svare dem som skriver...
Jeg synes lidt for ofte jeg ser firmaer som ikke svare deres kunder i sådanne kommentarfelter - frygtelig dårlig service!!
Ja. Jeg vil stadig beholde en stor synlighed for de andre sædvanlige kontaktinfo som email og tlf. nr.
Men synes måske det kunne være godt at have med under oftest stillede spørgsmål, da det mange idag er loggede ind på facebook automatisk og derfor vil have lettere ved at stille et spørgsmål end at skulle åbne sit email program først.
Plus at andre kan have glæde af svarene.
Men hvorfor ville du kun placere det under dine varer og ikke under en FAQ side?
Jeg tror ikke jeg ville vælge at have et facebook kommentarfelt. Implementer en form for chat i stedet, og lad facebook være facebook og din webshop være webshop.
Hvis du har en facebook side, skal du selvfølgelig blære dig med hvor mange likes du har osv... det er kanon.. men ellers skal du bare sørger for at være der for de kunder der skriver til dig via din facebookside, men vær der der.
Det et ene og alene fordi jeg mener at Facebook ikke er seriøst nok til det, det er til hygge, inspiration og for at få med involveret i shoppen. :-)
Det er desuden naivt at tro at dine næste kunder gider at læse de kommentarer igennem.
Dine ofte stillede spørgsmål (hvilket man bør undgå for meget fokus på) skal KUN svare på de spørgsmål du ikke kan fortælle undervejs - husk at hvis dine kunder skal lede efter svaret er chancen for at de smutter uden at købe enorm.
Men ellers synes jeg at like knapper og kommentarfelter er SUPER gode hvis man kan få folk til at bruge dem :-)
Efter min mening er Facebook kommentarfelter mest relevante på produktsider og på blog-indlæg.
Produktsider fordi det giver folk mulighed for at anmelde dine produkter, hvilket er super fint hvis dine produkter er gode. Og du slipper for spam-anmeldelser, da der SKAL bruges en Facebook profil til formålet.
Blog-indlæg fordi det giver de besøgende mulighed for at stille spørgsmål til indholdet eller give deres syn på det omtalte.
Se gerne hvordan vi hos bSocial bruger funktionen på vores blog-indlæg til inspiration, f.eks. her: Webshop på Facebook