Hejsa Det ville bare lige være rart med jeres mening engang til. Nu har jeg efterhånden fået gjort en del mere ved min wepshop´s udseende og funktioner. Men synes stadig der mangler lidt hist og her, og stirrer mig en smule blindt på, hvad jeg ellers kunne gøre. Det er i henhold til alt, altså både funktion og opsætning. Høre gerne jeres ærlig mening, både ris og ros. hjemmesiden: www.nicolepiper.com På forhånd mange tak. kærlig hilsen Nicole |
Hej Nicole :)
Rigtig fin shop du har, men der nogle ting, jeg lige fik øje på. Flueknepperi, måske, men det er noget jeg selv ville få styr på.
- De sociale ikoner i højre side passer ikke ind i det overordnede design. Jeg vil foreslå noget i stil med http://www.designsmix.com/resources/60-black-and-white-social-media-icons/ i en lys lyserød.
- letter-spacing: -2px; i dine h1 og h2 tags ser ikke godt ud. Du kan slippe afsted med -1px, men heller ikke mere.
- 'Log på' knap i samme farve som 'Køb / info'
- 'Fortsæt med at handle' og 'Vis kurv' synes jeg skal lægges ned i bunden af det lille popup vindue, der kommer op, når man trykker køb. Og understreg dem eller lignende så man ved det er et link.
- Og så ville jeg sætte target="_blank" på linket til din blog, så det åbner i en ny fane og man ikke kommer væk fra din shop.
Det var lige hvad jeg synes der skal kigges på. Held og lykke med det :)
Alt godt!
- Jeppe