Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ville bare lige være rart med ris ros til webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Smile

Det ville bare lige være rart med jeres mening engang til.

Nu har jeg efterhånden fået gjort en del mere ved min wepshop´s udseende og funktioner.

Men synes stadig der mangler lidt hist og her, og stirrer mig en smule blindt på, hvad jeg ellers kunne gøre.

Det er i henhold til alt, altså både funktion og opsætning.

Høre gerne jeres ærlig mening, både ris og ros.

hjemmesiden: www.nicolepiper.com

På forhånd mange tak.

kærlig hilsen Nicole 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 20:26

Hej Nicole :)

Rigtig fin shop du har, men der nogle ting, jeg lige fik øje på. Flueknepperi, måske, men det er noget jeg selv ville få styr på.

- De sociale ikoner i højre side passer ikke ind i det overordnede design. Jeg vil foreslå noget i stil med http://www.designsmix.com/resources/60-black-and-white-social-media-icons/ i en lys lyserød.

- letter-spacing: -2px; i dine h1 og h2 tags ser ikke godt ud. Du kan slippe afsted med -1px, men heller ikke mere.

- 'Log på' knap i samme farve som 'Køb / info'

- 'Fortsæt med at handle' og 'Vis kurv' synes jeg skal lægges ned i bunden af det lille popup vindue, der kommer op, når man trykker køb. Og understreg dem eller lignende så man ved det er et link.

- Og så ville jeg sætte target="_blank" på linket til din blog, så det åbner i en ny fane og man ikke kommer væk fra din shop.

Det var lige hvad jeg synes der skal kigges på. Held og lykke med det :)

Alt godt!

- Jeppe

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:37

Rigtig fin webshop, her er lige et par umiddelbare input fra mig:

• Jeg ville droppe slideren på forsiden. Jeg bliver generet af den istedet for at blive overtalt til at klikke videre. Få ét lækkert billede, der kommunikerer dit budskab istedet.
  • Få købsknapper på forsiden, så det er tydeligt med det samme for enhver at her kan man faktisk købe noget
  • Jeg synes det kan være lidt svært at læse produktbeskrivelserne pga. baggrunden. Måske kan du nedtone den lidt?
  • På produktsiderne står der pris to gange: (jeg ville iøvrigt nok skrive prisen lidt større)

SEO

• Din side svarer både med og uden www, få valgt den ene mulighed, så du ikke får duplicate content.
  • Få skrevet meget mere tekst til både kategorier og produkter
  • Få sat noindex på "tomme" sider, som f.eks. indkøbskurven
Det var lige lidt input fra mig - held og lykke med din shop!
\Mikkel
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:39

Av. glemte noget af det vigtigste i forhold til SEO - du har slet ikke nogen meta descriptions - dem skal du få sat på alle sider. Og dine title tags er også alt for korte. Få skrevet unikke sælgende title tags til alle sider på 60-70 tegn.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 20:50

Du har mange problemer mht din vare og din målgruppe.

jeg kan fx umiddelbart angive, at er er discrepans mellme dine skrifttyper og din målgruppe.

Lyserødt har ikke en skid at gøre på sort.

Kør bare videre og  få noget 75% godt noget..

Det er ikke helt ringe, det du har, men i mine øjne er der ikke stil nok, og den stil der er, brækker og forplumres i et switch mellem bryllup og salg.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:53

Hej Nicole.

Lige et par SEO råd med på vejen:

Du benytter ingen meta description, det er meget vigtigt for at få folk ind på din side via google.

Din webshop er tilgængelig både med og uden www sørg for at benytte canonical linking på dine sider så du ikke får duplicate content. 

Du bruger ikke rigtig h1,h2,h3 tags osv.

Få skrevet noget mere tekst til både søgemaskinerne og dine gæster.

Jeg kan heller ikke lige finde jeres sitemap, har i angivet stiet på dette til google? 

Det var det jeg lige faldt over på 2 min :-D 

Mvh. Simon 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicole.

Mit førstehåndsindtryk af hjemmesiden er godt; mange professionelle fotos.

Jeg har nogle forslag og kommentarer på videoen herunder, så vælger du selv, hvad du vil følge.

">Vurdering af nicolepiper.com

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:27

Ser umiddelbart ret gennemtænkt ud. Et par sprogsmuttere her og der kan en ordgal som mig altid finde, men det ser ud til, at du har unikke produkttekster overalt ... 1-0 til dig. Jeg kan godt lide, at du har sat citater over kollektionerne.

Designet er ikke sådan liiiige min smag - for mange farver, for meget krummelureskrift, men det er jo bare en smagssag, og der skal du nok gå efter din egen og dine kunders fornemmelse. Fint og feminint er det jo sådan set, og der er også lagt op til produktanmeldelser.

En lille ting er, at når man går ind under et produkt, forsvinder søgefeltet - det synes jeg er lidt synd. Held og lykke med at få gang i salget. Smile

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:10

Har lige lidt input til dig.

Du har nogle meget mærkelige produktnavne ( Live Love Life Armbånd ) Det lyder nærmest religiøst og skal nok skræmme en del væk.

Så står der at der ingen Vurdering er af produktet ?. Det lyder lidt auktionsagtigt. Du burde nok ændre det til Bedømmelse.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:05

Poul Madsen:

Hej Nicole.

Mit førstehåndsindtryk af hjemmesiden er godt; mange professionelle fotos.

Jeg har nogle forslag og kommentarer på videoen herunder, så vælger du selv, hvad du vil følge.

">Vurdering af nicolepiper.com

Nu spørger jeg pænt igen igen :) Er det specielt rart med et link til Youtube, der bliver hængende til stort set evig tid - med en vurdering af en shop eller et site, jeg ville ikke være specielt glad for det...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)