Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at lave sådan en hjemmeside her??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg går og tænker lidt på og vil gerne hører hvad det ca koster at lave sådan en hjemmeside som den her http://www.brinktransport.dk/

dog behøver den ikke være lige prasis sådan der skal være en pris liste for de forskellige ting

plus der skal være så folk kan booke en ting til afhentning over hjemmesiden til det program jeg skal bruge når den tid kommer

håber at hører fra nogen

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Selve hjemmesiden og den funktionalitet som efterspørges her, er der ingen ben i overhovedet.

Det som er ukendt er det program du vil have bestillingerne over i efterfølgende.

En billig løsning er at du får bestillinger ind og manuelt indtaster dem i fx. dit regnskabsprogram eller hvad du nu har i tankerne.

Grunden til at denne løsning er fornuftig nu, er at du spare forholdsvis en stor sum penge og du undgår at bruge timer på noget du endnu ikke ved hvad skal kunne i fremtiden.

En umiddelbar pris inkl. design og opsætning ud fra det jeg kan se på hjemmesiden ( med forbehold for specielle addons) i niveauet 5-8.000 + moms.

Prisen kan varierer yderligere, hvis der kræves specielle addons, som ikke er standard eller forskellige fra den viste hjemmeside.

/ Spnx

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jamen det program jeg snakker om brugte de osse i mit gamle firma det var skide smart de fik det lagt ind sådan når lad os sige en privat person bestilte en afhentning af en pakke så går den automatisk ned i programmet så den står som en afhentning.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

den kan faktisk godt laves for 600 kr

www.expresscms.dk

skriv til mig hvis du har spørgsmål
eller fang mig online via sitet 

 

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej lyder fint det kan laves for 600 kr men desværre er jeg igang med at finde ud af alle tingene hvad de koster skal først lige ha sparet de penge op inden jeg går igang..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)