Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med erfaring med restuarantopstart søges til nyt koncept med base i København

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Om konceptet:

Jeg kan ikke gå i detaljer her, men mit koncept bringer noget nyt, og hidtil uset, til den Københavnske takeaway scene. Det er ikke kompliceret mad men en eksisterende klassiker med et twist. Tænk 'Grød' på Jægersborggade. Jeg deler naturligvis alle detaljer når vi mødes. Jeg foretager stadigvæk en del research og den visuelle identitet er ikke helt på plads, men det går langsomt fremad.

Om mig:

Jeg hedder Morten og er netop hjemvendt fra London hvor jeg har arbejdet i reklamebranchen som oplevelsesproducer de sidste 3 år. Jeg har altid været entreprenant af natur og vil derfor gerne starte mine egne projekter i København. Jeg har let ved at konceptualisere gode ideer, er stærk med budgetter og tal og har den enorme energi, der skal til for at få ting til at ske. Jeg har et stort netværk af grafiske designere, illustratorer, kunstnere osv osv fra min tid i London.

Om dig:

Jeg leder efter en person der har erfaring og har haft success med restuarationsopstart. Personen skal helst have uddannelse eller erfaring indenfor kokkefaget og have flair for smag og kvalitet. Derudover skal han/hun bidrage med den nødvendige sparring i forhold til økonomi, placering og indretning for at konceptet kan bringes til live. Personen skal evt. også have lyst til at være partner i virksomheden så ejerandelen kan splittes men der kræves naturligvis indledende investering.

Skriv hvis du har lyst til at mødes over en kaffe så vi kan teste ideen og kemien.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)