Jeg søger en samarbejdspartner som er god, og har lyst, til at sælge samt have lyst til at blive en del af en lille web-virksomhed (som kun består af mig pt.) :-) Jeg laver hjemmesideløsninger til andre virksomheder, men desværre er produktionen gået lidt i stå da jeg ikke får solgt særlig meget lige for tiden. Jeg er langt fra den fødte sælger, og har måtte indse at jeg bliver nød til at gøre det som jeg er god til, at lave hjemmesider, og lade andre om resten. Jeg er derfor interesseret i at finde en samarbejdspartner som vil få fuldt ansvar for alt salget i min virksomhed, ikke kun nye kunder men også mersalg til eksisterende kunder. Der er ikke tale om en ansættelse men et samarbejde, og vi laver naturligvis en lige fordeling af overskuddet fra hvert salg, 50/50. Jeg forventer at du er: - Seriøs og ansvarsbevidst Det er ligemeget hvor du bor henne i landet, vi arbejder hjemme og kommunikerer over Skype og styrer salg og projekter gennem et intranet CRM. Seriøse henvendelser modtages på rdt@live.dk. Send mig evt. dit telefonnummer eller din skype, så kan vi tage en snak om mulighederne og så kan jeg fortælle lidt mere om min virksomhed. |
Bump :)