Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du sælge? Samarbejdspartner søges til salg af hjemmesideløsninger. Tjen 50%.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en samarbejdspartner som er god, og har lyst, til at sælge samt have lyst til at blive en del af en lille web-virksomhed (som kun består af mig pt.) :-)

Jeg laver hjemmesideløsninger til andre virksomheder, men desværre er produktionen gået lidt i stå da jeg ikke får solgt særlig meget lige for tiden. Jeg er langt fra den fødte sælger, og har måtte indse at jeg bliver nød til at gøre det som jeg er god til, at lave hjemmesider, og lade andre om resten. Jeg er derfor interesseret i at finde en samarbejdspartner som vil få fuldt ansvar for alt salget i min virksomhed, ikke kun nye kunder men også mersalg til eksisterende kunder. Der er ikke tale om en ansættelse men et samarbejde, og vi laver naturligvis en lige fordeling af overskuddet fra hvert salg, 50/50.

Jeg forventer at du er:

- Seriøs og ansvarsbevidst
 - Kan finde ud af at sælge
 - Har lyst til et langvarigt samarbejde
 - Har gode kommunikationsevner

Det er ligemeget hvor du bor henne i landet, vi arbejder hjemme og kommunikerer over Skype og styrer salg og projekter gennem et intranet CRM.

Seriøse henvendelser modtages på rdt@live.dk. Send mig evt. dit telefonnummer eller din skype, så kan vi tage en snak om mulighederne og så kan jeg fortælle lidt mere om min virksomhed.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 08:45 | Låst
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:04 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lucky Charm:

Bump :)

Først og fremmest bør du skrive hvem du er og hvad dine spidskompetencer er, der er ikke mange der fristes til at søge et samarbejde med en man ikke aner hvem er, og man ikke aner hvad kan.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:56 | Låst

Thomas Frost:

Lucky Charm:

Først og fremmest bør du skrive hvem du er og hvad dine spidskompetencer er, der er ikke mange der fristes til at søge et samarbejde med en man ikke aner hvem er, og man ikke aner hvad kan.

Well, jeg har fået 12 henvendelser på mail og fået skabt god kontakt og muligheder med mange af dem, så det er jeg da pænt tilfreds med. Smile

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:17 | Låst

Lucky Charm:
Well, jeg har fået 12 henvendelser på mail og fået skabt god kontakt og muligheder med mange af dem, så det er jeg da pænt tilfreds med.

Super fedt, men du skal vide at du får flere seriøse henvendelser, hvis du selv fremstår seriøs. Og alt andet lige virker det langt mere seriøst når man lægger navn og ansigt til sin forretning. Men jeg håber du har fundet de rette, så du kan få en god forretning :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:33 | Låst

Lucky Charm:

Jeg vil bede dig om at stoppe med at "bumpe" din tråd, det tilfører ikke debatten noget nyt og er spild af vores allesammens tid.
Hvis du har nyt at tilføre debatten, så er du mere en velkommen til at skrive det i tråden, men "bump" udelukkende for at bringe indlægget frem på forsiden er ikke i orden.
Lucky Charm:
Well, jeg har fået 12 henvendelser på mail og fået skabt god kontakt og muligheder med mange af dem, så det er jeg da pænt tilfreds med
Så er der slet ingen undskyldning for at bumpe tråden, du søger en og har fået 12.
De bedste hilsner
/Brian
Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 16:25 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Brian Reinhold Jensen:

Så er der slet ingen undskyldning for at bumpe tråden, du søger en og har fået 12.
De bedste hilsner
/Brian

Størstedelen af henvendelserne kom efter jeg "bumpede" tråden, så jeg vil nu mene at det har hjulpet lidt. Wink 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:41 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@ Lucky Charm

Så du mener hvis vi blot alle sammen "bumper" vore tråde bliver det et rigtig "sjovt" forum ? :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:56 | Låst

Lucky Charm:
Størstedelen af henvendelserne kom efter jeg "bumpede" tråden

Det ændrer ikke ved at du skal stoppe med at bumpe.

/Brian

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 17:13 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

@ Lucky Charm

Så du mener hvis vi blot alle sammen "bumper" vore tråde bliver det et rigtig "sjovt" forum ? :)

Nej, jeg jeg mener heller ikke at sarkastiske spørgsmål er sjove. Tag det nu med ro ikk? :) - har fattet pointen, og mener i øvrigt heller ikke at have brudt nogen retningslinjer. God dag.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)