Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor, prof webhosting m. 24 timers super service, 99,97% oppetid, og DK adresse?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Infopreneur:
Måske ender det med, at jeg må slække på 24/7-support-kravet...?

Det er nok vejen frem :-)

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:20

Nogen som ved om Go Daddy har døgnåben support? For så kunne det være løsningen?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hvemhvadhvorerher:
Det vil koste dig maks 500 kr. i alt

webhosting.dk har tilbud på webhotel til 1 kr første år så der er langt til de 500 kr, tvivler dog at det er vejen frem hvis han konstant har behov for online chat support døgnet rundt for det er bestemt ikke den kundegruppe de henvender sig til. Unoeuro er det samme, de yder ikke support til trediepartsprodukter og ting som DNS system men har ligeledes en god supportafdeling der ved hvad de taler om.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:21

hvemhvadhvorerher:
For så kunne det være løsningen?

Han skrev meget udtrykkeligt at han ville være under dansk lovgivning og det er Godaddy bestemt ikke...... ligeledes er deres hosting system noget sløvt at arbejde med

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 21:56

Infopreneur:

- Stor! Jeg har haft kig på meebox, men jeg er ikke tryg ved, at det er så lille en virksomhed med så få medarbejdere.

Hej,

For det første skal du ikke altid regne med, at store virksomheder kan give ligeså god personlig service som en lille host/virksomhed. 

Jeg vil ikke mene at Meebox er en decideret lille virksomhed. De har været i branchen i mange år og haft stor succes og mange tilfredse kunder.

Vi er til gengæld en ny og lille virksomhed. Vi kan dog stadig give, dig det du søger - på nær den store virksomhed Smile

Du er meget velkommen til at kontakte os på mail (sales@serverfruit.com) eller livechat (website).

God jagt!

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30

Og jeg tog mig alligevel den frihed at anbefale Meebox, da jeg ikke mener at nogen steder med 24 timers support kan udbyde en løsning der er værd til pengene.

Nu ved jeg ikke om du er Amino-politiet eller om du bare gerne vil påpege andres "fejl" men som trådstarter selv siger, så er Meebox et kig værd. At give en stjerne for mit indlæg er ganske enkelt dårlig stil - men udover det, fortsat god dag til dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31

Søren.Pedersen:

Kehler:
Bruger Meebox, de er awesome 24/7!

han skrev at han skulle bruge 99.97% oppetid og en 100% bulletproff backup,

derudover skrev han at han skulle bruge 24 timers support

Og jeg tog mig alligevel den frihed at anbefale Meebox, da jeg ikke mener at nogen steder med 24 timers support kan udbyde en løsning der er værd til pengene.

Nu ved jeg ikke om du er Amino-politiet eller om du bare gerne vil påpege andres "fejl" men som trådstarter selv siger, så er Meebox et kig værd. At give en stjerne for mit indlæg er ganske enkelt dårlig stil - men udover det, fortsat god dag til dig!

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 08:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kehler:
At give en stjerne for mit indlæg er ganske enkelt dårlig stil

gjorde jeg så ej heller... Indenfor den sidste md eller 2 har meebox haft adskillige af deres servere hacked og ikke haft mulighed for at restore kundernes websites pga. manglende backup, er ikke den løsning trådstarter forespørger, trådstarter forespørger noget der er lidt mere professionelt og hvor der er styr på tingene.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 08:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

- God og stabil

- 24/7 support

- Billig

Vælg en hvilken som helst kombination - men du må kun vælge 2 stk :) 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En af de webhosts jeg kan anbefale er webhosting.dk - det er også en af de ældste og de har virkelig forstand på deres ting. Jeg bruger dem selv lidt for at teste dem af, men jeg har kendt dem i al min onlinetid og har intet hørt dårligt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)