Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor, prof webhosting m. 24 timers super service, 99,97% oppetid, og DK adresse?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft mit domæne hos one.com i fem år efterhånden og har været super glad for det, men nu er mit behov vokset sig for stort til dem, da jeg skal bruge mere end én database. Så jeg ser mig om efter et alternativ, som skal kunne følgende:

- Stor! Jeg har haft kig på meebox, men jeg er ikke tryg ved, at det er så lille en virksomhed med så få medarbejdere.

- Velegnet til professionel brug (i modsætning til kun at hoste "begynder-webhoteller" som er one.coms speciale). Aktuelt skal jeg fx bruge op til 10 databaser til mit domæne.

- Upåklagelig daglig backup.

- 24/7/365 kompetent og serviceminded chatsupport (må gerne være engelsksproget). Gennem tiden har jeg været i kontakt med one.coms (engelsksprogede, vistnok Dubai-baserede) chatsupport på alle mulige skøre tidspunkter, og det har været skønt at kunne få hjælp med det samme.

- 99,97% oppetid (eller bedre selvfølgelig) med stabil hastighed i page load-tider. Mit domæne har i gennemsnit været nede ca. 3-4 timer om året hos one.com, og jeg ønsker ikke at skifte til en webhost, hvor jeg risikerer mere nedetid end det.

- Dansk adresse. Jeg ønsker dansk lovgivning gældende for mit domæne. Hvis en international udbyder kan tilbyde det, så ville det være fint.

Pris er underordnet, ift. at ovenstående punkter er dækket ind.

Er der nogen, der kan hjælpe med forslag? Big Smile

Tilmeldt 29. Mar 13
Skrevet kl. 20:08

Ingen bud? :/

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:18

Jo, køb en dedikeret server eller en VPS hos pil.dk.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:30

Prøv unoeuro.dk . De er top professionelle og ved hvad de har med at gøre, plus de fleste af deres kunder er vilde med dem. Desuden er alle deres servere i Danmark og har meget høj oppetid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Bruger Meebox, de er awesome 24/7!

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Kehler:

han skrev at han skulle bruge 99.97% oppetid og en 100% bulletproff backup,

derudover skrev han at han skulle bruge 24 timers support

Tilmeldt 29. Mar 13
Skrevet kl. 21:02

Tak for svarene! Smile

Dan Storm:
Jo, køb en dedikeret server eller en VPS hos pil.dk.

Jeg tror, en dedikeret server eller en VPS trods alt er mere, end jeg har brug for? Hvilket af mine krav kan en alm. webhost ikke dække? Det er jo trods alt kun, fordi one.com ikke tilbyder mere end én database, at jeg er vokset fra dem nu. Det virker, som om næste skridt burde være en webhost, der tillader dette, men stadig er shared hosting, når jeg ikke har oplevet problemer med denne løsning?

hvemhvadhvorerher:
Prøv unoeuro.dk . De er top professionelle og ved hvad de har med at gøre, plus de fleste af deres kunder er vilde med dem. Desuden er alle deres servere i Danmark og har meget høj oppetid.

Tak, jeg tjekker dem ud!

Kehler:

Tak for anbefalingen. Jeg læste godt om Meebox i en anden tråd herinde og sendte dem en mail i går med et par spørgsmål. Fordi jeg var utålmodig, kontaktede jeg dem på chatten ved 12-tiden i dag og spurgte, om vi evt. kunne tage spørgsmålene over chatten, men fik at vide, at jeg bestemt ville få svar på mailen i dag. Nu er klokken 21, og jeg har ikke fået svar på mailen. Så førstehåndsindtrykket halter, vil jeg sige...

Desuden har de ikke 24/7 chatsupport, hvilket jeg er vant til fra one.com og glad for.

Andre bud modtages gerne!

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:07

Infopreneur:
alt kun, fordi one.com ikke tilbyder mere end én database, at jeg er vokset fra dem nu

Køb et webhotel hos one.com hvergang du skal bruge en database? Hvis du er tilfreds med deres support er der nok ikke ret mange andre udveje. Korrekt, det er en host der ikke har det store punch bag sig, det er helt sikkert, men supporten fejler således ikke noget og det lader til at det er et af dine primære krav.

Tilmeldt 29. Mar 13
Skrevet kl. 21:12

Søren.Pedersen:
Køb et webhotel hos one.com hvergang du skal bruge en database? Hvis du er tilfreds med deres support er der nok ikke ret mange andre udveje. Korrekt, det er en host der ikke har det store punch bag sig, det er helt sikkert, men supporten fejler således ikke noget og det lader til at det er et af dine primære krav.

Tak for forslaget. Jeg har godt overvejet den løsning (fordi jeg alligevel allerede har en håndfuld andre domæner hos one.com), men databaserne skal alle sammen anvendes på mit primære domæne, og one.com tillader ikke, at man tilgår databaser fra andre domæner på den måde.

Måske ender det med, at jeg må slække på 24/7-support-kravet...?

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:14

Prøv at købe et webhotel hos 2 udbyder du bedst synes om og teste dem. Det vil koste dig maks 500 kr. i alt, så det er ikke den store udgift og så kan du se hvad du synes om. Vælg ikke Surftown, da deres support er meget sløv.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)