Jeg har haft mit domæne hos one.com i fem år efterhånden og har været super glad for det, men nu er mit behov vokset sig for stort til dem, da jeg skal bruge mere end én database. Så jeg ser mig om efter et alternativ, som skal kunne følgende: - Stor! Jeg har haft kig på meebox, men jeg er ikke tryg ved, at det er så lille en virksomhed med så få medarbejdere. - Velegnet til professionel brug (i modsætning til kun at hoste "begynder-webhoteller" som er one.coms speciale). Aktuelt skal jeg fx bruge op til 10 databaser til mit domæne. - Upåklagelig daglig backup. - 24/7/365 kompetent og serviceminded chatsupport (må gerne være engelsksproget). Gennem tiden har jeg været i kontakt med one.coms (engelsksprogede, vistnok Dubai-baserede) chatsupport på alle mulige skøre tidspunkter, og det har været skønt at kunne få hjælp med det samme. - 99,97% oppetid (eller bedre selvfølgelig) med stabil hastighed i page load-tider. Mit domæne har i gennemsnit været nede ca. 3-4 timer om året hos one.com, og jeg ønsker ikke at skifte til en webhost, hvor jeg risikerer mere nedetid end det. - Dansk adresse. Jeg ønsker dansk lovgivning gældende for mit domæne. Hvis en international udbyder kan tilbyde det, så ville det være fint. Pris er underordnet, ift. at ovenstående punkter er dækket ind. Er der nogen, der kan hjælpe med forslag? |
Ingen bud? :/