Gå en under jorden? Jeg har sendt flere mails til dig uden svar, og jeg stoppede derfor mit arbejde.
Det ved du ligeså vel som jeg er løgn!.
Sidste mail jeg modtog fra dig var den 12 april hvor du skrev at du havde brug for en ekstra dag til artiklerne!!
(Kopiret fra din mail)
Hej mark.
Det gør mig virkelig ked af at sige, men jeg skal bruge en ekstra dag til artiklerne, grundet personlige problemer. Som er plaster på såret får du 500 ord gratis til fri afbenyttelse. (For min skyld smider jeg gerne hele vores mail korrespondance op).
Jeg skrev at det var i orden, hvis de så også var klar til dagen efter... Herefter skrev jeg til dig yderligere 5 gange til dig, både via mail, facebook, amino uden at høre tilbage fra dig. - Så det er blot endnu en dårlig undskyldning du kommer med..
At du så nu også kommer med en løgn om at have skrevet til mig flere gange er endnu mere dumt!.
Håber for dig selv at du har ændret dine arbejdsvaner, og at du til en anden gang lader være med at lyve om at du har forsøgt at kontakte en kunde, når det er tydeligvis er løgn. Det havde været mere fornuftigt blot at indrømme at du ikke var i stand til at levere fremfor ikke at besvare henvendelser samt lyve om det bagefter!.