Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plaske priser – kun 5 pakker til salg! 400 Kroner for 10 artikler á 300 ord!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er pt. I Lalandia og keder mig en smule om aftenerne. Derfor tilbyder jeg lige nu, at skrive ekstra billige artikler! Ja, hvis du står og skal bruge artikler til linkbuilding så er dette et perfekt tilbud, til dig.

Prisen er sølle 400 Kr for 10 artikler á 300 ord.

HUSK - HUSK - HUSK

Der er kun 5 af disse pakker til salg

Bestillinger skal ske på min mail – Mail@Simonr.dk inden d. 3/7-2013

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 09:15

Der er 4 pakker tilbage til denne sindsyge pris!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:12

Hvad hvis jeg skal bruge minimum 400 ord?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:43

Så finder vi ud af det også :) Smid en privat besked eller en mail til dig. :)

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hvad hvis jeg skal bruge minimum 400 ord?

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Håber da at du denne gang er i stand til at levere de artikler som du lover, og ikke blot går under jorden..

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gå en under jorden? Jeg har sendt flere mails til dig uden svar, og jeg stoppede derfor mit arbejde. 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:16

Simon Rohde Nielsen:

Gå en under jorden? Jeg har sendt flere mails til dig uden svar, og jeg stoppede derfor mit arbejde. 

Det ved du ligeså vel som jeg er løgn!.

Sidste mail jeg modtog fra dig var den 12 april hvor du skrev at du havde brug for en ekstra dag til artiklerne!!

(Kopiret fra din mail) 

Hej mark.

Det gør mig virkelig ked af at sige, men jeg skal bruge en ekstra dag til artiklerne, grundet personlige problemer. Som er plaster på såret får du 500 ord gratis til fri afbenyttelse.   (For min skyld smider jeg gerne hele vores mail korrespondance op).

Jeg skrev at det var i orden, hvis de så også var klar til dagen efter... Herefter skrev jeg til dig yderligere 5 gange til dig, både via mail, facebook, amino uden at høre tilbage fra dig. - Så det er blot endnu en dårlig undskyldning du kommer med..

At du så nu også kommer med en løgn om at have skrevet til mig flere gange er endnu mere dumt!. 

Håber for dig selv at du har ændret dine arbejdsvaner, og at du til en anden gang lader være med at lyve om at du har forsøgt at kontakte en kunde, når det er tydeligvis er løgn. Det havde været mere fornuftigt blot at indrømme at du ikke var i stand til at levere fremfor ikke at besvare henvendelser samt lyve om det bagefter!.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 14:34

Jeg kan sende dig et billede af de mails jeg har sendt dig, når jeg kommer på min anden computer igen. 

Mark Jensen:

Simon Rohde Nielsen:

Det ved du ligeså vel som jeg er løgn!.

Sidste mail jeg modtog fra dig var den 12 april hvor du skrev at du havde brug for en ekstra dag til artiklerne!!

(Kopiret fra din mail) 

Hej mark.

Det gør mig virkelig ked af at sige, men jeg skal bruge en ekstra dag til artiklerne, grundet personlige problemer. Som er plaster på såret får du 500 ord gratis til fri afbenyttelse.   (For min skyld smider jeg gerne hele vores mail korrespondance op).

Jeg skrev at det var i orden, hvis de så også var klar til dagen efter... Herefter skrev jeg til dig yderligere 5 gange til dig, både via mail, facebook, amino uden at høre tilbage fra dig. - Så det er blot endnu en dårlig undskyldning du kommer med..

At du så nu også kommer med en løgn om at have skrevet til mig flere gange er endnu mere dumt!. 

Håber for dig selv at du har ændret dine arbejdsvaner, og at du til en anden gang lader være med at lyve om at du har forsøgt at kontakte en kunde, når det er tydeligvis er løgn. Det havde været mere fornuftigt blot at indrømme at du ikke var i stand til at levere fremfor ikke at besvare henvendelser samt lyve om det bagefter!.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:37

Dem vil jeg da glæde mig til at se!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Mark og Simon.

Afklarer I ikke lige eventuelle uklarheder direkte med hinanden? :-)

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)