Jeg er ny her og har en ide som jeg leger lidt med. Efter at have rejst en del i asien har jeg fundet flere personer som jeg kan stole på og ønsker at lave et samarbejde med. Jeg er intresseret i en bestemt region i Kina som endnu ikke er en del af de pakkerejser der tilbydes i Danske rejsebureauer. Lokalt har jeg en del kendskab og har både familie og venner i det område. Der er flere Unesco sites i området og de får naturligvis en del turister om året. Både danske backpackere (med lonely Planet i hånden), og mange kinesiske turister. I dette område er der langt mere at byde på end Unesco, og derfor vil jeg gerne finde en måde at bringe danske turister derned, da man nemt kan bruge en uge eller mere på området. Desværre er det som i danmark, dyrt at starte et rejseselskab op og derfor tænker jeg mere om man kan lave pakkerejser klar, fyldt med nicher som er hurtige at arrangere, og så evt "sælge" disse til rejsebureauer herhjemme. Jeg vil som mellemmand stå for alt lokal transport, booking og servicering (Dansk/engelsk talende guide). Er denne form for forretning mulig? |
Alt er naturligvis muligt.
Men hvad kan du tilbyde som rejse burauet ikke selv kan lave billigere igennem egne samarbejdspartnere ?.
Har du derudover tænkt på mulige årsager til de danske bureauer ikke udbyder denne rundrejse ?.
Har du deruder regnet på det set hvordan det du kan lave pris mæssigr ligger i forhold til ture der ligner