Jeg skal have noget salg i sverige og Norge, og vil godt have noget SEO værdi der. Jeg har fundet ud af at jeg ikke kan købe et .no domæne.
Vil jeg få noget ud et .com domæne, og kan ,man sætte tilhørsforhold til sverige, norge og Danmark, eller skal jeg blot beholde mit dk domæne.
Det .com domæne jeg gerne vil bruge, er parkeret på noget domæne parkering, og man kan så byde på det, er det kun dk domænet hvor man ikke må dette, eller skal jeg bare byde.
Vil jeg få noget ud et .com domæne, og kan ,man sætte tilhørsforhold til sverige, norge og Danmark, eller skal jeg blot beholde mit dk domæne.
Det .com domæne jeg gerne vil bruge, er parkeret på noget domæne parkering, og man kan så byde på det, er det kun dk domænet hvor man ikke må dette, eller skal jeg bare byde.
Hvis indholdet på dit site er norsk, kan du godt ranke et .com domæne - dog kan det blive dyrt for dig, at købe et parkeret domæne. Du kan i stedet benytte dig af .net, som også kan rankes med norsk indhold.
Uanset om du vælger .com eller .net, skal du fokusere på optimeret kvalitetsindhold. Når der er tale om en webshop, sørg for at omdøbe dine billeder og arbejd med indholdsrige produktbeskrivelser.