Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal jeg have et .com domæne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have noget salg i sverige og Norge, og vil godt have noget SEO værdi der. Jeg har fundet ud af at jeg ikke kan købe et .no domæne.

Vil jeg få noget ud et .com domæne, og kan ,man sætte tilhørsforhold til sverige, norge og Danmark, eller skal jeg blot beholde mit dk domæne.

Det .com domæne jeg gerne vil bruge, er parkeret på noget domæne parkering, og man kan så byde på det, er det kun dk domænet hvor man ikke må dette, eller skal jeg bare byde.

Oliver

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26

Det er ofte dyrt at købe et .com domæne, der er sat til salg på den omtalte måde, men det skader jo ikke at prøve.

Alternativt kan du f.eks. købe .eu, hvis det er ledigt.

Du kan inddele dit fremtidige domæne i flere sprog via url'en: domæne.eu/da, domæne.eu/no, domæne.eu/se, og så lave seo på de enkelte sprog.

Du kan få et sprogvælgermodul til de fleste cms-systemer, som f.eks. automatisk vælger ud fra den besøgenes browsers sprog.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:36

Hej Oliver.

Du kan købe .no domæner gennem marcaria.com, det fungerer ganske fint.. Det er dog ikke billigt.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 03:26

Lige et input til overvejelse:

Et DK domæne er mere troværdigt end com og eu, eller andet.

Jeg tror nordmænd og svenskere vil være gladere for et DK end et andet domæne.

Jeg er har da fx meget mere tillid til .no og .se end .com og .euro.

.com skal du nærmest kun bruge, hvis du vil sløre, at du kommer fra Danmark.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 06:46

pvc manden:

Vil jeg få noget ud et .com domæne, og kan ,man sætte tilhørsforhold til sverige, norge og Danmark, eller skal jeg blot beholde mit dk domæne.

Det .com domæne jeg gerne vil bruge, er parkeret på noget domæne parkering, og man kan så byde på det, er det kun dk domænet hvor man ikke må dette, eller skal jeg bare byde.

Hvis indholdet på dit site er norsk, kan du godt ranke et .com domæne - dog kan det blive dyrt for dig, at købe et parkeret domæne. Du kan i stedet benytte dig af .net, som også kan rankes med norsk indhold.

Uanset om du vælger .com eller .net, skal du fokusere på optimeret kvalitetsindhold. Når der er tale om en webshop, sørg for at omdøbe dine billeder og arbejd med indholdsrige produktbeskrivelser.

Venligst, 

Christian 

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)