Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til min private hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  PurpleCow webbureau Skrevet kl. 15:57

Hej Rokkie

Fedt at du prøver dig frem, selvom du ikke er inkarneret webdesigner eller programmør. Tror min første hjemmeside lignede noget nær din (for små ti år siden), så du er på rette vej:)

Jeg har lidt svært ved at se det egentlige formål med siden. Du bevæger dig i 4 hovedområder, hvilket gør at ingen af områderne er fuldendt. Ligeledes vil besøgende have svært ved at forholde sig til de mange indtryk. Helt konkret er det eksempelvis ikke nogen god idé at blande skak og gastronomi, medmindre man har en kæmpe portal der kan rumme det.

Inden du begynder at arbejde videre med det grafiske udtryk og programmering, vil jeg derfor anbefale dig at gå tilbage til tegnebordet og finde ud af hvad det er du egentlig vil kommunikere med din hjemmeside. Hvad vil du gerne fortælle og hvilken værdi har det for den besøgende på dit website?

Tilmeldt 30. Jun 13
Skrevet kl. 16:09

Hej Kenneth;

Tak for feedback. Ja ved godt jeg bevæger rundt på 4 områder, men det er nu engang mine interesser. Synes ellers jeg har forsøgt at holde det simpelt. Synes generelt mange sider bomber en med for meget. 

Jeg forsøger på forsiden at beskrive hvem der kunne få gavn af siden. Det er nok speciel undervisere eller studerende. 

Så blev mit layout lige skudt 10 år tilbage Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Kenneth siger det meget godt. Det er ikke anbefalelsesværdigt at blande alting sammen.

Hvis jeg var dig, ville jeg holde fast på gastronomien. Dels virker det, som om den vil kunne leve længere, fordi du kan fylde mere på, og dels har siden noget, jeg savner på de andre sider: Fotos. Hvis du kan gøre billederne større, vil det live gevaldigt op på hjemmesiden.

Dit animerede skakparti mod Niels er fint lavet, men har ikke så megen relevans, fordi der kun er eet parti.

Ellers synes jeg, det er flot du har kastet dig ud i det.

Tilmeldt 30. Jun 13
Skrevet kl. 17:54

Hej Poul;

Tak for konstruktiv feedback med plads netop både ris & ros. Det er meningen som der står på forsiden at der vil komme animationer af de mest almindelige åbner i skak på skaklinket. Så der er lidt læring at hente. Jeg vil med det samme gøre billeder lidt større og synes også det er en god ide at gøre siden til en gastronomisk side.

Siden bliver dog også besøgt af mange studerende (sågar undervisere). Tjek øverste resultat på google "kompendium mat C". Så det aspekt vil jeg helst ikke undvære??

Mvh

Lars 

Tilmeldt 30. Jun 13
Skrevet kl. 17:55

...Åbninger i skak skulle der stå :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01

Bronee:

Siden bliver dog også besøgt af mange studerende (sågar undervisere). Tjek øverste resultat på google "kompendium mat C". Så det aspekt vil jeg helst ikke undvære??

Det kan jeg godt forstå, at du nødigt vil undvære. I så fald vil jeg anbefale dig at skaffe et ekstra domæne, fx broneeundervisning.dk, hvis det er ledigt, og helst et kortere domænenavn. Du kan sagtens have to hjemmesider liggende på samme webhotel, og et domæne koster kun 45 kr årligt.

Du kan rette indlæg hvis du klikker på knappen Mere og venter, indtil en drop downmenu kommer frem. Så vælger du Ret indlæg.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 18:11

Bronee:

Hej derude;

Er absolut amatør hvad angår design af hjemmesider. Ikke desto mindre har jeg forsøgt mig her:

http://larsbronee.dk/index.htm 
Jeg er meget interesseret i almen ris & ros Smile

Mvh

Rokkie

Af en amatør at være, synes jeg det er en flot side.

At du har forskellige emner er fint - de er jo flot adskilt!

Ikke så meget fnidder, ren tekst, på en flot baggrund.

Tilmeldt 30. Jun 13
Skrevet kl. 18:11

Tak for tip :)

Fin ide, jeg tror det vil være i den retning jeg vil gå. Hvis nu jeg fører al undervisning over på et nyt domæne, mister jeg så google søgningen og dermed starte forfra med at få vist øverst på google ved søgning?

Tilmeldt 30. Jun 13
Skrevet kl. 18:15

Hej Fru Hartmann;

Tak for de fine ord. Ja synes jo også selv det er overskueligt på trods af bredden. Men jeg kan da godt se at siden kan blive mere "stilren" ved at fokusere. Det er vel smag og behag. 

Mvh

Lars 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)