Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan få Analytics til at tracke "www" og "mobil" website seperat?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg kan ikke rigtig gennemskue hvordan jeg får Google Analytics til at gøre hvad jeg tænker, og ikke som jeg trykker. Så jeg håber I kan guide mig på vej.

Jeg har to versioner af mit website, hhv. "m." subdomæne til mobil-versionen, samt "www." versionen der er hoved-siden.  Lige pt. logges alle sidevisninger i samme profil i GA, og jeg kan ikke finde ud af om der er en måde jeg kan se præcis hvor mange sidevisninger der er kommet på "m" subdomænet og hvor meget der er på "www" subdomænet. Filnavne går jo igen på begge sites så dem kan jeg ikke bruge til at afgøre om det er trafik på det ene eller andet subdomæne.

Skal jeg ind og rode med tracking koden, eller er det profiler der skal oprettes/ændres i GA, eller skal jeg bare lade den køre som det er nu, og så finde det rigtige sted i menuen/segmenter for at kunne differentiere mellem "m" og "www" trafik?

Tak på forhånd!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:53

Lad alt blive tracket i samme profil men sæt filter op istedet. På den måde så kan du bestemme nøjagtigt hvad du vil se.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 13:16

hvor sætter jeg det filter op? 

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 13:36
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)