Hej, Jeg har på det seneste gjort min side mere overskuelig og brugervenlig. Hvordan virker siden på dig i forhold til brugervenlighed? Hvis ud har et forslag til, hvordan jeg kan fremhæve "FRI FRAGT VED KØB FOR 300,- KR." (står oppe i højre hjørne), så må du meget gerne byde ind med idéer. Hvis jeg ligger et banner i siden, hvor jeg reklamerer for fri fragt, virker det forstyrrende. Siden ses her: http://www.shinetech.dk Venlig hilsen |
Hej Mathias.
Noget der irriterer mig, er at der er flere måder at komme hen til produkterne. Forstår ikke helt pointen med at have to menuer, der er identiske - og så alligevel ikke, da den horisontale menu ikke indeholder alle punkterne fra den vertikale og omvendt.
Derudover ville det ikke gøre noget, såfremt der enten kom lidt mere afstand mellem "midterkolonnen" og de to kolonner (hhv. venstre og højre). Synes det hele har en tendens til at flyde en kende sammen.
Det med fri fragt - Jeg havde ikke ænset det, hvis ikke du havde nævnt det. Det bør stå noget større og mere fremtrædende, såfremt du regner med at gøre kunderne opmærksomme på det FØR de har valgt at handle hos dig og styrer mod kurven.
"Kontakt os" er måske ikke så relevant, og her kunne "tags" måske nærmere placeres. På den måde får du produkterne samlet på én side og den eventuelle menu forbliver på venstre. Her vil også i stedet kunne placeres en rubrik med "Fri fragt over 300 kr" - i stedet for det bliver et stort banner der går over hele siden.
Mvh. Casper.