HILSEN DANIEL |
Hej Daniel :)
Det ser fint ud - Tillykke. :D
Det første, der dog springer mig i øjnene er at dias på forsiden skifter aaalt for hurtigt - Man kan ikke nå at læse hvad der står :)
Hej Daniel :) Det ser fint ud - Tillykke. :D Det første, der dog springer mig i øjnene er at dias på forsiden skifter aaalt for hurtigt - Man kan ikke nå at læse hvad der står :) |
NU er smag og behag jo heldigvis forskelligt.. men jeg synes altså virkelig den er grim... sorry... men som jeg har sagt så mange gange før her på Amino, så handler det ikke om hvad jeg synes eller hvad andre synes, men om den virker ift. til målgruppen. Men held og lykke anyway :-) /Morten |
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Jeg må nok også sige at jeg ikke synes om den.. |
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Jeg synes også at siden er meget mørk, men det er jo en smagssag. Det første jeg ser - uanset om jeg kommer til forsiden, eller til en produktside fra Google - er at det er en forholdsvis lukket klub, hvor jeg tilsyneladende kun er velkommen hvis jeg logger ind, eller registrerer mig. Der er dog ingen information om hvad jeg får ud af at registrere mig, eller hvorfor jeg skal gøre det. Derudover kan det let opfattes som om det er påkrævet at man tilmelder sig til dit nyhedsbrev hvis man registrerer sig. Jeg kan godt se at de ikke er tilfældet, men det er ikke alle der gennemskuer det. Derudover følger det store banner på alle sider. På produktsider bør fokus være på produktet, og ikke så meget andet. Så det ville jeg fjerne, så det kun er på forsiden. Og så skal man kontakte dig for en pris på en del produkter. Enten har du en webshop, eller også har du ikke. Det er i hvert fald sådan jeg ser det. Hvorfor i alverden skal man kontakte dig for at få oplyst en pris? Er det for at du skal rive så meget ud af mig som muligt? Det kan i hvert fald godt virke sådan. Hvad er der galt i bare at skrive prisen? Og det sidste jeg lige har, efter et meget kort blik på din side, er at du vil have at jeg skal acceptere vilkårene for at lave en bestilling. Men når jeg klikker på dem, kommer jeg til en 404 side. Jeg kunne ikke drømme om at acceptere vilkår jeg ikke har mulighed for at læse. Det er sjældent jeg læser dem, men hvis jeg skal acceptere dem, så vil jeg have mulighed for at se hvad det er jeg accepterer :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Jeg må være enig med GuruGuy. |
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Hej Daniel, Tillykke med din nye webshop. Hermed lidt konstruktivt feedback, så du ved hvor du skal sætte ind. Navigationen: For at brugerne nemt kan klikke sig rundt i din webshop, skal navigationsstrukturen være i orden. Den skal være lettilgængelig og give et komplet overblik over sitet. Da du har valgt at placere den et godt stykke nede på siden, er den ikke lettilgængelig og man skal næsten scrolle for at klikke sig rundt på siden. Tilgengæld er der massere af plads over kampagneslideren. Så hvis du gør indkøbskurven, registrer dig og log ind mindre, kan du placere hovedmenuen over kampagneslideren. Derudover bør du overveje at fjerne det første link i menuen og lade logoet linke til forsiden. Det tror jeg det fleste brugere ved c",) Kampagneslider: Fint du har en kampagneslider til at sætte fokus på udvalgte produkter meeen: 1. Den er nok indstillet til at rotere lidt for hurtig. 2. Effekten slide left er meget voldsom og kunne måske udskiftes med "fade". 3. Den bør kun være på forsiden, da den tager fokus og forstyrrer på eksempelvis produktsiderne, hvor man gerne vil læse mere om dine produkter. Produktoversigt: Som skrevet herover burde kampagneslideren ikke være på produktoversigten, hvilket ville give brugeren ro. Derudover mangler der helt klart, at blive kræset lidt om detaljerne (hvilket også kan henføres til mange af de andre sider). Billederne der anvendes er ikke ens og der står skrevet hen over dem. Du skal huske på, at din produktoversigt og produktside er dit butiksvindue og lige nu har du gardiner for halvdelen af dit butiksvindue. Hvis vi skal kigge lidt på designet, tror jeg også det kunne give ro at fjerne lidt af det "malede" look. Når man kører musen over et produkt bliver rammen helt firkantet hvid og det ser faktisk bedre ud. Jeg er helt med på, at det er sprøjtemaling du sælger. Men hvis du veksler mellem de rå og klare linjer, vil effekterne stå i bedre kontrast til hinanden. Når du har kigget lidt på det overordnede design, skal du også kigge på placeringerne af elementerne. På denne side c/airless-membranpumpe er der enormt meget luft ned til footeren, så det skal lige rettes ind. Produktside: Når brugeren er landet på produktsiden, handler det udelukkende om at konvertere brugeren. Da din side er meget rød, burde "Læg i kurv knappen" måske være grøn. Og så skal opsætningen af produkterne være ens. Alle vare skal kunne købes og "Spørg om prisen nu" skal fjernes. Derudover er den valgte skrifttype ikke særlig læsbar, da den er meget bred og derfor kunne gode gamle "Arial" hjælpe dig lidt på vej. Jeg håber du kan bruge noget af ovenstående og når du har arbejdet videre med det, vil jeg meget gerne komme med flere inputs. Ellers bliver dette indlæg bare alt for langt og uoverskueligt. Held og lykke:) |
Hej Daniel, jeg er enig med de andre i det med banneret, og du har allerede fået mange gode forslag. Synes også, der er mange gode detaljer ved siden. Jeg har prøvet at give lidt mere feedback på video, klik på linket herunder. |
tak til alle. Jeg vil arbejde på det |