Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på webshop inden vi starter i næste uge

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil lige prøve og få det rettet, tak for feedback!
Vi ville være glade for er par ord mere :)

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

"om os"

Vi er to iværksættere skriver i.

Er det hemmeligt for kunden hvad i hedder. Sæt navn og evt. billede på af jer. det er troværdighed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg faldt over din "returret" på forsiden står der 30 dages returret, men i betingelserne står der 14 dages returret....

Ellers står ser det virkelig godt ud :-)

Held og lykke med forretningen.

Og forresten hvor har du fået fat i selvlysende neglelak?

Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Tillykke med jeres webshop, først og fremmest. Mit førstehåndsindtryk er umiddelbart positivt, om end jeg ville ønske, at nogle af produktbillederne kom i højere opløsning. Når man vælger jeres såkaldte "pakker", fremstår hovedbilledet forresten ufattelig småt i forhold til rammen.

Bryder mig særlig godt om jeres hovedslider på forsiden. En ting, jeg dog ville studse over som kunde, er de grammatiske fejl, der optræder flere steder på siden. Navnlig bøjning af adjektiver ("Holdet bag Shiny.dk består af to unge engageret iværksættere" - eftersom der er tale om flere "iværksættere", vil den korrekte sætning blive: "Holdet bag Shiny.dk består af to unge ENGAGEREDE iværksættere.") Lignende fejl optræder en del steder på jeres side, eg.:

"Det er derfor ikke tilfældigt, at denne neglelak er blevet den mest hurtigst sælgende" = eftersom adjektivet "hurtigst" er et superlativ (3. grad), udelades "mest". Dvs.: "den hurtigst sælgende." :-)

Herudover halter kommateringen en del steder. Investér lidt i at få korrekturlæst siden, så I fremstår så professionelle som overhovedet muligt. Ellers vil jeg ønske jer al held og lykke med jeres projekt :-)

Med venlig hilsen. 

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit feedback! 
Vi vil helt sikkert få noget betalt korrektur læsning på siden :) 

Produkt billedernes kvalitet er rigtig godt! men når man skal få dem til at passe ind til "boksene" på webshoppen, skal billederne gøre betydeligt mindre, og derfor er kvaliteten blevet dårliger.

 

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det får vi self lige rettet, tak for dit feedback! 

Du kan skrive en Pm hvis du gerne vil vide hvor vi har dem fra :)

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
Nej det er ikke hemmeligt for kunden hvem vi er, synes bare det er ret u intressesant for kunden, hvad vi hedder og billede af os :) 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg tror faktisk jeg har sagt det før, men godt at se en flot og overskuelig niché webshop.

Sletter "Myshopify.com" den gamle URL og laver redirects til den nye, eller hvordan forgår det hos dem? Nu "demoen" er indekeret på Google.

Så, så jeg lige at en person skrev at du havde kopieret ham. Han er ikke for kvik. Du har taget et seriøst skridt, og han sidder bare og klager. Stor respekt herfra & held og lykke i fremtiden med shoppen.

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak for dit feedback, det giver en noget gå på mod, når folk giver en ros for sit arbejde :)

Ja jeg er ret sikker på at shopify sletter den gamle url, når vi får lagt shoppen op på vores domæne.

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom webshoppen online, med med et brag her igår! 

Så fedt at se alle de ordrer allerede! 
så føler man virkelig man har gjort et godt stykke arbejde!

Siden ses Her 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)