På min PC, tablet og mobil (Begge ASUS Padfone med Android) ser Amazon-knapperne OK ud. De kunne god godt klare at være større og mere synlige (f.eks. grønne) for at opfordre til klik - Det er jo der, du tjener dine penge.
Faldt i øvrigt over at du ikke har registreret voltandvolume.com, da jeg ville ind på din side og kigge. Er det ikke en lidt farlig strategi, når man tænker på cybersquatting? Tænk også på hvor få besøgende der skal til, der kommer ind på din side via voltandvolume.com, for at det bliver en overskudsforretning af registrere det ekstra domæne.
Ok, tak. Det med, at siden kun udnytter halvdelen af skærmen er jeg ikke helt med på. Hentyder du til, at indholdet er centreret?
Siden har en fast brede på 1000pixel og en Full Hd skærm er 1920pixel bred, så det er knap halvdelen af skærmen der bliver vist noget på, resten er sort(med mindre man zoomer).
Knappen er ca. 1/10 del af side bredden, det vil sige at knappen kun fylder 1/20 del af den tilgængelige plads og bliver derfor meget lille på en stor skærm med høj opløsning.
Jamen, der ser knappen jo ganske fin ud (helt som på min Mac). Hvis bare den så sådan ud hos alle. Jeg må prøve at finde en løsning, hvor jeg rammer plet hos så mange som muiigt.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Faldt i øvrigt over at du ikke har registreret voltandvolume.com, da jeg ville ind på din side og kigge. Er det ikke en lidt farlig strategi, når man tænker på cybersquatting? Tænk også på hvor få besøgende der skal til, der kommer ind på din side via voltandvolume.com, for at det bliver en overskudsforretning af registrere det ekstra domæne.
Jeg har købt domænet nu :-). Vidste det egentlig godt, havde bare ikke fået gjort noget ved det.
Gør nok knapperne større, men foretrækker den gule farve, da det er dem, folk kender fra Amazon selv.
Tak for feedback.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.