Jeg har brug for hjælp fra flere af jer. Vil I ikke lige bruge ganske kort tid på at tjekke, hvordan mine Amazon købsknapper ser ud på jeres computer rent størrelsesmæssigt?
De ser fine ud på min computer, min kærestes, min brors, min programmørs og flere venners, men en facebook ven fra Tyskland har skrevet til mig, at de hos ham ser meget små og sammenmaste ud, og det dur jo ikke.
Klik meget gerne ind på en af de mange albums på forsiden og se, hvordan købsknappen ser ud.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det var da altid noget :-). Sidder du ved en computer? Og hvis ja, hvilken skærmstørrelse kigger du på?
Det er ikke kun størrelsen det handler om, men også opløsningen.
Jeg sidder ved en 23" i fuld hd opløsning, og der er den også ret lille. Men siden udnytter jo også kun knap halvdelen af skærmen.
Teddy
Ok, tak. Det med, at siden kun udnytter halvdelen af skærmen er jeg ikke helt med på. Hentyder du til, at indholdet er centreret? For hvis du taler om, når man scroller ned, så er det nok fordi, du er klikket ind på et album, hvor jeg ikke er færdig med at oploade. Under hver anmeldelse vil der også være "Similar releases", DVD'er, bøger, etc.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.