Bare fordi du ikke forstår det behøver det ikke betyde at det er farligt eller forbudt. "Free" er i høj grad en holdbar business model, det ved alle og enhver som har været aktiv på internettet de seneste par år. Igen er det fint nok at _du_ ikke forstår det, men så bør du heller ikke blande dig i debatten når overskriften er "gratis billeder". Jeg er selv fotograf, og jeg kunne sagtens finde på at levere gratis billeder, og så længe der gives mig credits samt links er jeg _meget_ fleksibel med hvad mine billeder kan bruges ti. Til Trådstarter: "Er jeg FOR kommerciel til brug af gratis billeder" Hvis du i det hele tage er kommerciel så ér du kommerciel det kan ikke gradbøjes. "Hvornår må du sende uønskede email til firmaer" Det må du når, og kun når, du er et politisk parti i Danmark. Ellers ikke! |
Mikkel Mikjær Christensen:Bare fordi du ikke forstår det behøver det ikke betyde at det er farligt eller forbudt.
"Free" er i høj grad en holdbar business model, det ved alle og enhver som har været aktiv på internettet de seneste par år. Igen er det fint nok at _du_ ikke forstår det, men så bør du heller ikke blande dig i debatten når overskriften er "gratis billeder".
Jeg er selv fotograf, og jeg kunne sagtens finde på at levere gratis billeder, og så længe der gives mig credits samt links er jeg _meget_ fleksibel med hvad mine billeder kan bruges ti.
Gider du godt lade være at komme med personlige fornærmelser.
"Free" er en rigtig god businessmodel, når nogen vil tjene penge på andres arbejde. Hvad lever flicker af?
Du er selv fotograf. Og du er meget fleksibel, ja det er fint, indtil du skifter mening.