Fra den russiske pige som oversatte min bog fra tysk til russisk har jeg modtaget dette: |
Utroligt :D
Fra den russiske pige som oversatte min bog fra tysk til russisk har jeg modtaget dette: |
Utroligt :D |
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Da hun blev 43 tabte hun også 25 kg på tre dage. Bluff og fis. |
jps@jensstolt.dk
Det har du ret i, jeg troede det kom med i min signatur. www.rigmand.com Flemming Hasselriis |
Kære JPSDK Jantetæskeren er for de Aminoer, som kan glæde sig over at læse om andres succeser. Flemming Hasselriis |
Hvis du har noget reelt og en god bog, skulle du ikke fornedre dig til særdeles tvivlsom markedsføring. Man taber al tillid til dig. Vi har hørt melodien før, og den er billig og dårlig, og har stor negativ signalværdi. Det understreges også af dit domæne og adresse. |
jps@jensstolt.dk
Medmindre du helt konkret og sikkert ved hvad du snakker om (facts), synes jeg da du skal finde et andet sted med din negativitet. Det er off topic og upassende i mine øjne. |
"Hemmelig metode til rigdom" , "Clairvoyant virksomhedsrådgiver" og "Jordstråleafviser" Bob bob bob... |
Mange mennesker har lavet millioner på måder der er betydeligt mere sære end dem du nævner. |