Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil være stuntman

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 02:32

Hehe meget elegant Big Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:13

Hans Stokholm Kjer:
tjek lige den her video, hvor jeg er ude og surfe i min havkajak.

Vi venter spændt på del 2 af "Hans til vands" Skype-Wink

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:19

hvor foregik det Hans - ser skægt ud, selv om jeg selv ikke er så vild med når den vender bunden i vejret, de få gange jeg har prøvet (teambuilding - havkajak i blæsevejr rund om Marstrand f.eks.) - Jeg synes det der vandtætte dækken sidder så hulens fast Stick out tongue

vh

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:33

hvor foregik det Hans - ser skægt ud,

Det var ved Vorupør i Thy. Der sker det, at jeg har et kongesurf på en bølge, som desværre dør ud lidt for tidligt. Den næste bølge brækker til gengæld i god tid, før den rammer mig, og jeg kan surfe videre på den - tror jeg - for i stedet løfter den min agterende så højt, at kajakkens spids rammer bunden, og jeg bliver løftet op i lodret. Og jeg var faktisk slet ikke bange - jeg tænkte kun: "bare Jon stadig filmer..." Men jeg indrømmer gerne, at oplevelsen var MEGET intens, og at jeg syntes, det tog meget længere tid end man ser på filmen.

Hans 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:19

Jeg synes nu, at du teoretisk sidder på hovedet i relativ lang tid, sådan lang tid nok til, at man lige tænker, hvad laver du dernede; eller hvis jeg havde være til stede, at jeg nok ville være begyndt at fundere over, om du var slået bevidstløs.

Men jo, når man er under vand, mere eller mindre ufrivilligt, så føles tiden lang.

Du skulle prøve at sejle kano i floderne gennem huler i Thailand om natten (med lygte på hovedet), eller ned ad bittesmå vandfald om dagen. Ved ikke, om der er kajak tilgængelig, men du vil sikkert finde det morsomt, om det det ikke er lige så voldsomt som din oplevelse på videoen.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:09

Robert Kronberg:
lang tid nok til, at man lige tænker, hvad laver du dernede;

Det var ikke tiden under vand, der føltes lang. Det er jeg vant til. Jeg skulle jo lige gøre et forsøg på at rulle op igen, men vandet var for uroligt til, at mine evner rakte. Nej, det var tiden i lodret position, der føltes lidt lige som, når man ser Anders And stige ud af en flyver - der går lige et par sekunder, før han opdager tyngdekraften og begynder at falde :-)

Hans

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:27

Næ, når man sidder i den lodrette position i et glimt at vægtløshed, så tænker man vel ikke på, om man nu har husket at slukke kaffemaskinen.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08

Hans Stokholm Kjer:
- tjek lige den her video, hvor jeg er ude og surfe i min havkajak.
Hvem husker ikke reklamen (var det for kaffen på Storebæltsfærgerne?), hvor en bereden, canadisk betjent siger: "Arrrgh, those stupid Danes in their stupid canoes ..."Skype-Giggle

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)