Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino søger blæksprutte til vores kontor på Hillerødgade, Nørrebro

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På vores kontor på Hillerødgade sidder der 30 knægte og 3 tøser. Og er der noget som kendetegner mænd så er det at de er rodehoveder og rigtigt dårlige til at rydde op efter sig selv. Så for at undgå at tøserne i huset på et tidspunkt gør oprør må jeg hellere se at komme på forkant.

Amino søger derfor en blæksprutte med udpræget servicegen som har lyst til dagligt at komme et par timer fra kl. 13 - 15 på vores kontor på Hillerødgade og hygge lidt om vores værdifulde medarbejdere så de bliver forkælet lidt ekstra.

Opgaverne består bl.a. i at få ryddet op i køkkenet efter frokost, sørge for at der er mælk, kolde sodavand, pålægschokolade og frugt i køleskabet, kaffemaskinen er afkalket mv.. Er der ind imellem tid til at bage en kage så er det absolut en bonus.

Du må meget gerne sprede budskabet i din omgangskreds hvis jobbet ikke lige passer til dig.

Er du interesseret i høre mere om jobbet så skriv til nanna på nanna@amino.dk - jo før des bedre så vi undgår at nogen bliver slået ihjel på kontoret over at have glemt at man havde tjansen med opvasken den dag.

Vi glæder os til at høre fra dig

Nicolai
Amino.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

... Og I kunne ikke bruge en kagebager fra 14.30 - 16.30 i stedet? :) Så ville det nemlig passe perfekt med min skole :D

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Blæksprutte M/K. ;)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mente også blæksprutte ;) Var mere tidsrummet..... :D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)