Skønt website du/i har skabt. Hvad er det lavet i og har i selv designet det?
Mange tak!
Jeg har selv stået for alt design og programmering. Det er en skræddersyet løsning bygget i en kombination af hovedsagligt Javascript, PHP og HTML5/CSS3
Men hvad med en ny skrifttype til standard teksten? Det mener jeg ville sætte prikken over i'et :) Men det er virkelig en super side;)
Og held og lykke med det!
Tak Anders,
Det kunne bestemt være en ide. Den nuværende "standard tekst font" på siden er en google font, der efter min mening fungerer ret fint i overskrifter og større punktstørrelser, men jeg har haft mine overvejelser omkring den, når den kommer ned i mindre størrelse. Det ka' være jeg lige tester noget af dér når jeg får tid - ellers tak for feedbacken :)
Pæn side, jeg er dog enige med nogle om at jeg ikke er helt fan af fonten du bruger i din brødtekst, og så minder logoet mig om et eller andet futuristisk computer spil jeg ikke kan sætte fingeren på.....Fix et nyt logo...
+ i dit hjul der er IOS med et applelogo, på din beskrivelse er det en telefon
Pæn side, jeg er dog enige med nogle om at jeg ikke er helt fan af fonten du bruger i din brødtekst, og så minder logoet mig om et eller andet futuristisk computer spil jeg ikke kan sætte fingeren på.....Fix et nyt logo...
Hej Mads,
Mange tak for feedbacken
Kan godt se at jeg lige må tage et ekstra kig på brødteksten. Vi har faktisk også et nyt logo i kakkelovnen, men hvornår vi lige får tid til at færdiggøre det, er et godt spørgsmål :)
mads:
+ i dit hjul der er IOS med et applelogo, på din beskrivelse er det en telefon
Enig, det kunne måske være lidt forvirrende - iOS og Android "genvejene" leder begge hen til den samme beskrivelse med telefonikonet, da vi har valgt at lave en fællesbeskrivelse for dette.
Victor Søndergaard:
Den hjemmeside er alt for nice Virkelig fed med animation, men alligevel enkel og rolig! Superfed, det er hvad jeg har at sige!
Meget flot og troværdig hjemmeside. Den kan i være stolte af.
et men.. skrifttypen den holder ikke helt. Det er alt for anstrængende at læse teksterne, en anden font ville gøre underværker. Ellers intet at tætte en finger på
Meget flot og troværdig hjemmeside. Den kan i være stolte af.
et men.. skrifttypen den holder ikke helt. Det er alt for anstrængende at læse teksterne, en anden font ville gøre underværker. Ellers intet at tætte en finger på
Mange tak for de fine ord - en udskiftning af skrifttypen er efter alt den gode feedback, helt klart på to-do-listen i denne uge,- jeg havde nok set mig blind på skrifttypen, så godt at der er hjælp at hente her :)
Og ligeledes takket være andre skarpe aminoråd her i tråden, så har jeg fået opdateret vores kontaktside med mere information og har fået smidt en "skip intro" knap på siden (mangler dog lige at tilpasse den på det responsive layout), så endnu engang tak til alle dem der har taget sig tid til at give kommentarer og feedback! :)
Så er det offentliggjort - fredag i den kommende uge 29 trækker vi lod blandt alle deltagende. Så alle der ikke har tilmeldt sig konkurrencen, har stadig en uges tid til at spænde hjelmen i :)