Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job tilbud, shooting videoer / fotos m.m.

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Byggerisiden

Jeg vil gerne høre nærmere. Søger nye græsgange og har udstyret.

Sidder i Syd/Vest Sjælland.

Ser frem til at høre fra Jer på pgp66@live.dk

Mvh. pgp

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Byggerisiden.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen tak for alle henvendelser, såvel her som på freelancer....

Alle skulle nu have fået svar / opdatering.

Men kom frisk, der er måske tilføjelses opgaver for de kreative Smile

Venlig hilsen

Byggerisiden.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:
Efter at have modtaget materialet, kan jeg se at det ikke harmonerer med mine forventninger, og derfor hopper jeg fra.
Wink

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Byggerisiden.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Jan Deleuran:
Efter at have modtaget materialet, kan jeg se at det ikke harmonerer med mine forventninger, og derfor hopper jeg fra.
Wink

Fint der er en der hopper fra, især i det område, hvor der er flere seriøse emmer.

Ud af 15 områder (inklusiv Bornholm) forventer vi at lukke 5-6 områder i kommende uge.

Interessen har været enorm stor, primært i Århus området.

Men intet fra Fyn ?

Kom frisk, så vi også kan få Fyn på landkortet.

mvh

Byggerisiden.dk

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er næppe den eneste, der hopper fra.

Jeg gør i hvert fald også. Materialet er mangelfuldt og det samme er svaret, jeg fik på mine opfølgende spørgsmål. Det virker ikke seriøst nok for mig. Men fint hvis der er mange andre, der synes, det er godt for dem.

Held og lykke med projektet.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Byggerisiden:
Men intet fra Fyn ?

Wink Det kunne være forventninger m.m. skulle afklares for begge partnes skyld, således at der ikke bliver huller på landkortet, eller  andre steder.

Yes Forventnings afstemning er nu en gang en god ting.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:
Han er næppe den eneste, der hopper fra.

Wink Dette skulle vel helst undgås.

 

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Byggerisiden.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

MSkovmose:
Han er næppe den eneste, der hopper fra.

Wink Dette skulle vel helst undgås.

Jamen sådan er det altid, nogle er begejstret andre det modsatte, smag, behag samt forventning er meget forskellig fra person til person.

Vi har dog mest positiv respons, og meget mere end vi havde troet, så selvom en enkelt skriver negativ her, kan det ikke påvirke det faktum, at vort projekt går meget bedre end forventet.

mvh

byggerisiden.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da også totalt useriøst at prøve og vende din tråd til noget negativt bare fordi man ikke selv synes om det. Dem der ikke finder dit tilbud godt, eller ikke er i stand til at leve op til det, bør nok være mandfolk nok til at svare dig direkte via mailen de modtog materialet på i stedet for at insinuere at dit tilbud ikke er ok.

Og Ib Abildgård, er nok den mest negative sjæl der findes inde på Amino, så det er forventeligt at han tilslutter sig enhver tvivler :) 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

E-Concepter:
Og Ib Abildgård, er nok den mest negative sjæl der findes inde på Amino, så det er forventeligt at han tilslutter sig enhver tvivler :) 

Skriver E-Concepter fra en anonym profil.

Men ser man dine tidligere bidrag på Amino, kan man måske regne ud hvilke rolle og interesse du har Wink

Men hensyn til dine injurier udtalelser omkring min person, skulle du bl.a. læse denne:

http://www.amino.dk/forums/t/201334.aspx

" Og som du længere oppe også bliver anbefalet at indlogge dig på www.byggerisiden.dk Du kan også tage en telefon snak med Ernst Jensen, Komeda, du kan kontakte ham her http://www.komeda.dk/kontakt.html  Det er også ham som  driver www.byggerisiden Han er ikke selv fysisk så langt fra dit geografiske område. Selv er han også selv "gammel" håndværksmester. han kender selv alle udfordringerne ud i det on-line mæssige, som er håndværkeres fremtidge annoncering m.m. "

Havde man som tilbudsgiver ønsket, at tilbuddet ikke skulle foregå offentlig, kunne man have bedt om en PMer istedet, men ønsker netop offentlighed omkring tilbuddet, og derfor er det naturligt at der både kommer "gode" som "dårlige" tilbagemeldinger.

De "gode" tilbagemeldinger skynder tilbudsgiver sig også, at offentliggøre.

Så er det vel også naturligt at "behandle" de "dårlige", og forholde sig til disse.

Derfor prøver jeg at hjælpe trådstarter og tilbudsgiver med at afstemme forventninger til tilbud.

Det vel ganske naturligt ? Som håndværker får man hellere ikke alle tilbud man laver, og nærværende var vel netop en håndværkerportal, der skulle virke Wink

Nej ikke negativitet fra min side, men sund skepsis overfor tilbud m.m. som der er masser af på Amino.

Se selv Martin Thorborgs advarsler omkring dette.

Så op "på hesten igen"

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)