Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck Janteloven.... jeg er bare så sej!!!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes bare det kører for mig lige nu. 

Jeg er et levende bevis på at hvis man holder fokus på sine mål i livet, og får fingeren ud af navlen, så kan man alt!

Bare et lille glædesjubel herfra!!!

Tak til Aminoerne for god hjælp i spørgsmål!

Mvh Sue

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile

Med venlig hilsen Morten Henriksen

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

FORTÆL FORTÆL ;)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 100% enig, har selv lige oplevet det,,, :-)

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TommysGirl:
Bare et lille glædesjubel herfra!!!

Du kan da ikke bare komme ud med sådan et glædesjubel uden at fortælle om din oplevelse! :D

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mangler at høre succeshistorien Skype-Smile

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl fortæl..
Så kan vi andre juble med dig ;)  

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl fortæl Big Smile

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jamen jeg har da bare lavet min første rigtige prototype (nøjagtig som salgsemnet skal se ud) på en sikkerhedsanordning til baby ude på fablab og stort set ALT falder på plads lige nu - det er lige som om tiden er den rigtige for mig, fordi alting glider - møder de rigtige mennesker helt tilfældigt... og jeg har før forsøgt at starte nogle opfindelser op, men mange er endt i skuffen igen, fordi ting i mit liv bare har sat en stopper for det. Denne gang er jeg bare så fokuseret og VIL det. Uanset hvad... har lavet en brugerundersøgelse af produktet som viste at hver anden kunde ville købe mit produkt hvis det kunne købes i butikkerne, og det synes jeg er meget flot da der faktisk findes rigtig meget i babyudstyrsbutikker, som mange ikke nogensinde køber - jeg fik konstruktiv kritik jeg har brugt i min vurdering af vidreudvikling af produktet og jeg har en systue til at fremstille sy-delen i Polen, som min polske tolk har sørget for at få et møde op med om et par uger. 

Der er MANGE milepæle endnu der skal nåes, men for mig personligt er denne del af processen gået godt, og lige hér er jeg altid strandet før. Der kan nå at gå meget galt endnu før det rent faktisk lykkes at komme helt igennem, men jeg føler at det sker, og ellers skal jeg nok få det til at ske :O)

Mange af mine fysiske projekter er blevet en realitet de sidste 5-6 år, så jeg glæder mig vildt over at en af mine kreative idéer er på vej op.

De dele vi mangler for at føle at projektet virkelig bliver født til dåb er at få sat en enkel webshop op, (har kun to produkter p.t.) få fundet en plastproducent til fremstilling af en plastikbakke (lignende ting) og så følge de andre små skridt helt til dørs så jeg ikke strander ligesom sidst.

Lyder måske ikke som succes allerede, men for mig er det en kæmpe succes at være hér hvor jeg er nu. For bare nogle få år siden handlede mit liv om flugt fra en voldelig mand, nye bekendtskaber i jylland som desværre var af den dårlige type, mafia, druk og kriminalitet.... men tog sagen i egen hånd og ændrede alt det jeg havde lyst til at ændre, ved bare at holde fokus.

Den mand jeg blev gift med for et år siden, er en kæmpe inspiration for mig - selvom han siger det er omvendt, og at det er mig der har reddet ham, så har han formået at blive alkohol og stoffri efter et helt liv i dette miljø - og det kun fordi han ville have mig, som tog afstand fra dette og krævede at han blev clean og u-kriminel før jeg ville have noget med ham at gøre. Han ville åbenbart have mig, for idag, 4 år senere er han stadig 100% stof og alkoholfri, vi har to små børn, hund, bor det skønneste sted med den dejligste have, venner og familie er der 100% og jeg har formået at skabe alt dette plus lidt kapital til videre forløb med opfindelser osv, på kun et par år. 

De første par år var hårde og jeg havde meget at lære. Men jeg har selv flyttet bjergene...

Hvis dette lykkes, som det føles det gør, så stopper jeg ikke hér, men fortsætter til jeg dør.

Elsker at iværksætte og er fandens god til det. Har overlevet fordi jeg er stædig og alt det lort jeg har oplevet i fortiden, bruger jeg som benzin til at drive mig fremad - så jo - jeg er sku sej!

Når jeg tænker over det så er ALLE mine drømme gået i opfyldelse, og der var ikke så få. Jeg har ofte fået ros af andre for min entusiasme, men har været dårlig til at anerkende mine styrker og være tilfreds, men idag er der nye drømme, og jeg føler mere og mere at man kan hvad man vil. En skøn følelse når man som mig får nye idéer hele tiden. Nogen dårlige, men også nogen gode. 

Ville elske at høre flere i min omgangskreds være lykkelige som jeg, men realiteten er at mange lærer at de ikke må hovere over sig selv eller lyde selvfede - så jeg er igang med et korstog... at vise dem jeg kender at det er fucking OKAY at være stolt af sig selv og sine bedrifter, uanset om disse er små eller store.

Til jer i denne tråd, hvad har i opnået og hvad er i stolte af? Bare i grove træk... :O) Er da også nysgerrig!

Mvh 

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan!

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)