Jeg søger sponsorstøtte til mit projekt og derfor skriver jeg (håbefuldt) her I April 2014 går jeg langs hærvejen, medbringende mit behandlingsudstyr i rygsækken, jeg lider nemlig af søvnapnø, en lidelse, der ubehandlet gør mig træt og helt uden energi. Derfor skal jeg have en CPAP (maskine, der hjælper mig med at trække vejret mens jeg sover) med samt batterier med på turen, det er noget ingen har gjort før Grunden til jeg gør det her, er at jeg vil have sat fokus på søvnapnø som folkesygdom, og ikke som nu, hvor den er stortset ukendt blandt flertallet af befolkningen. Indtil nu har jeg lavet en Facebook side, hvor der er 214 der følger mig, der er en blog på vej, og ud af turen kommer der også en bog , hvis overskud, ubeskåret, skal gå til at hjælpe mennesker med søvnapnø Har du lyst til at støtte op omkring mit projekt økonomisk , så hører jeg gerne fra dig og så kan vi tage den derfra Du kan læse og følge mig her |
Synes det er spændende projekt du har gang i :) så nu er der 215 der følger dig..
Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad det er for sponsorat du søger? præcis hvad skal sponsoreres? er det udgifter til forsyninger undervejs? er det fysisk udstyr?