Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorstøtte søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger sponsorstøtte til mit projekt og derfor skriver jeg (håbefuldt) her

I April 2014 går jeg langs hærvejen, medbringende mit behandlingsudstyr i rygsækken, jeg lider nemlig af søvnapnø, en lidelse, der ubehandlet gør mig træt og helt uden energi. Derfor skal jeg have en CPAP (maskine, der hjælper mig med at trække vejret mens jeg sover) med samt batterier med på turen, det er noget ingen har gjort før

Grunden til jeg gør det her, er at jeg vil have sat fokus på søvnapnø som folkesygdom, og ikke som nu, hvor den er stortset ukendt blandt flertallet af befolkningen.

Indtil nu har jeg lavet en Facebook side, hvor der er 214 der følger mig, der er en blog på vej, og ud af turen kommer der også en bog , hvis overskud, ubeskåret, skal gå til at hjælpe mennesker med søvnapnø

Har du lyst til at støtte op omkring mit projekt økonomisk ,  så hører jeg gerne fra dig og så kan vi tage den derfra

Du kan læse og følge mig her

https://www.facebook.com/Soevnapnoe/

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:53

Synes det er spændende projekt du har gang i :) så nu er der 215 der følger dig..

Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad det er for sponsorat du søger? præcis hvad skal sponsoreres? er det udgifter til forsyninger undervejs? er det fysisk udstyr?

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 18:32

Det er godt nok sejt!
Spændende.
Hvad vil sponsoratet være i kr.?
Hvad "giver" du sponsoren?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:12

Kenneth Pihl:

Synes det er spændende projekt du har gang i :) så nu er der 215 der følger dig..

Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad det er for sponsorat du søger? præcis hvad skal sponsoreres? er det udgifter til forsyninger undervejs? er det fysisk udstyr?

Tak for du skrev 

Min fejl, det skulle jeg have præsiseret :-) 

Jeg skal bruge nogle batterier, og den løsning koster imellem 5-10000kr, så der kunne jeg godt bruge noget hjælp til. Herunder er det hjælp til øvrig udstyr, men om man vil støtte med kontanter eller udstyr, det er helt op til den enkelte

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Rosendal:
Hvad vil sponsoratet være i kr.?
Hvad "giver" du sponsoren?

Tak for du skrev

Et hovedsponsorat ligger i 5000kr, derudover så er der frit valg hvad man vil give. Sponsoren får selvfølig omtale på mine sider, og der udover, så støtter man en vigtig sag

Jeg var igennem et helvede, før jeg fandt ud af jeg led af søvnapnø, mange er uvidende om symptonerne på denne sygdom og går syge rundt og tror de fejl noget andet. Det har jeg tænkt mig at gøre noget ved! 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:50

hm... nå ikke... Så leder jeg videre et andet sted :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)