Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til e-kurser

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ohh sorry havde læst forkert :(

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper:

Hvis læring er i fokus, så har Zenbilling intet at byde på

Sandt nok - det kommer jo an på ens behov, selvfølgelig. Taler vi noget hvor der skal laves noget interaktivt hvor man kan pege og klikke og vælge rigtigt/forkert svar og sådan noget - den form for e-learning - så er Zenbilling skudt helt forbi. Men er der tale om at man laver lydfiler/videoer/pdf'er som folk skal kunne se/høre online eller downloade, så er det supergodt. Også fordi man kan styre tilmelding, betaling, abonnementer af forskellige slags, medlemsklubber, forummer, salgssider, mailinglister osv. fra det på ret simpel vis. Jeg har ikke selv nogen e-kurser liggende i det endnu - kun en prøveudgave af et jeg arbejder på - men bruger det til at sælge fysiske workshops og styre mine mailinglister, og alene det elsker jeg det til.

~
Anja 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også fint Zenbilling kan gøre det som Maj efterspørger, men er godt nok i tvivl om der er værdi nok i Zenbilling ift. billigere løsninger.

F.eks. fås hele Digital Access Pass til Wordpress for mindre end 2 mdr.'s Zenbilling-abonnement og så vidt jeg ved, kan Zenbilling ikke bruges med andet end PayPal (Ved du om det er korrekt, Anja Lysholm?) - Ligesom Digital Access Pass i øvrigt.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:

så vidt jeg ved, kan Zenbilling ikke bruges med andet end PayPal (Ved du om det er korrekt, Anja Lysholm?) 

Du kan også bruge andre betalingsløsninger som Quickpay og den slags.

~
Anja 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En anden fed ting (og det er altså ikke fordi jeg har aktier i Zenbilling - jeg er bare en meget begejstret bruger) er at man har tæt kontakt til udvikleren, så hvis man har ønsker og forslag til nye features, kan man være heldig at han ret hurtigt implementerer dem hvis han synes det er en god ide som flere kan få glæde af. Jeg holder meget af at det virker personligt.

~
Anja 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj

Prøv at kigge på vores CMSjet.

Vi har Autoresponder, Serializer (mit eget opfundne udtryk) og Dankortbetaling.

Og vi kan sætte det op med lukket område der kun kan tilgås via e-mails med Passwords.

Kombinationen af alle moduler er tiltænkt de behov du har.

http://www.imarketing.dk/?P=Autoresponder.77.605.605.0.i

http://www.imarketing.dk/?P=Serializer.77.616.616.0.i

http://www.imarketing.dk/?P=Shoppingmodul.77.679.679.0.i

http://www.imarketing.dk/?P=Video-modul.77.685.685.0.i

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændendende, fordi det er salgsrettet.

Hvis kunderne til selve kurset skal komme fra internet som i en webshop, så skal man naturligvis tage udgangspunkt i det.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, tusind tak for jeres input. Jeg vil kigge lidt på de forskellige værktøjer og se, om de møder de behov jeg har. Det er godt at høre jeres ideér.


Tak :-)

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan kun være enig med Anja. Bruger også Zenbilling til både live workshops og e-kurser. Det holder!

Dyrt? Næh... Det synes jeg ikke. Ikke set i forhold til det man får for pengene. Og ja, noget af det jeg sætter aller mest pris på er, som også Anja nævner, at man har direkte adgang til udvikleren/ejeren selv.

Jeg har flere gange stillet et spørgsmål omkring Zenbilling, og har så fået et videosvar, hvor han lige hurtigt gennemgår det punkt jeg har spørgsmål til. En video lavet kun til mig, vel at mærke.

Man får altså ikke kun et godt produkt, men også en bragende god service.

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar. Det lyder til at zenbilling, på lang sigt kunne være noget. Indtil videre har jeg fundet ud af at mit nyhedsbrevsytem Campaignmonitor kan udsende regelmæssige emails med prædefinerede tidsintervaller, så det kan bruges i opstartsfasen.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)