Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til e-kurser

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I gode erfaringer med at lave e-kurser? Hvordan kan jeg på en nem og enkel (og billig til at starte med) måde starte op med e-kurser? Også mht. betaling.

Vil gerne høre jeres erfaringer.

Maj

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvor avanceret du vil have det og hvad du gerne vil med dit e-kursus.

Hvis du "bare" vil hurtigt i gang, kan du modtage betaling via Ewire, PayPal eller bankoverførsel og lave dit kursus med et webinar på Google Hangout.

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde tænkt mig at lave et forløb, som deltageren kan deltage i individuelt som det passer dem. Altså et forløb som tager f.eks. 6 uger fra start. Ikke hvor der samlet skal være x personer og hvor jeg skal gøre noget sammen med dem. De får en række opgaver, som de skal printe og løse. Måske en video de skal se.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj,

Jeg ved ikke om det var noget, men tag et kig paa http://www.coursepark.com/. Her kan du saelge dine e-kurser.

Hilsen

Nicolaj

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj

Send mig lige en PM, så kan du komme i gang ment, enkelt og billigt. Ja, lad os sige gratis indtil du har besluttet dig.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Nikolaj for god idé, Jesper, jeg kontakter dig i dag :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Maj

Du skal tage et kig på Zenbilling.com. Det er suverænt til den slags. Kan evt uddybe senere - er på vej ud af døren. ;-)

Anja
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
Du skal tage et kig på Zenbilling.com. Det er suverænt til den slags. Kan evt uddybe senere - er på vej ud af døren. ;-)

Er sikker på at Zenbilling er godt (Har dog ingen erfaring med det), men man betaler altså også en høj pris. Priserne starter ved $99/måned, så det er ikke stedet jeg vil starte mit e-kursus. Jeg vil måske rykke det over på Zenbilling-platformen når e-kurset har vist sig at være en succes.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu måtte jeg lige checke og det er kun overfladisk, men så vidt jeg kan se, så giver Zenbilling bare muligheden for at åbne for adgang til noget downloadable materiale. Hvis læring er i fokus, så har Zenbilling intet at byde på, men for selve faktureringsdelen og den slags, så er det sikkert godt og brugerinterface m.f. ser også godt ud.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ved godt det ikke er et kursus, men du kan prøve at ta' et på: http://e-pusher.dk/

Det er en e-handel bog skrevet af Martin Thorborg ham selv :)

Håber det hjalp lidt

Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)