Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino afstemning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad syntes du om den nye Amino-platform?

• Skrammel (6,7%)
  • Ok (53,3%)
  • Super (40%)
  • Totalt antal stemmer: 30
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 03:19

Denne platform er efter min mening langt bedre end den förste, da den har fået rettet alle de irriterende fejl og samtidig har et federe design.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 08:19

Jeg må indrømme, at jeg er lidt nysgerrig efter en lille statistik-detalje...
Efter skiftet fra den gamle til den nye platform, har I da kunne se en tilbagegang i antallet af besøgende/faste debattører (etc.) og i givet fald, hvor stort er denne tilbagegang?

Jeg spørger fordi det kunne være rart at vide, hvor mange besøgende sådan et skift af platform "koster" og i givet fald om I kan se om de lige så stille kommer tilbage.

For mit eget vedkommende må jeg indrømme at jeg selv besøger Amino langt mindre end tidligere, simpelthen fordi jeg nu ikke længere modtager emails fra gamle tråde og folk jeg abonnerede på. Det er selvfølgelig selvforskyldt at jeg endnu ikke har debatteret i nye tråde eller sat mig til at abonnere på udvalgte kategorier, men ligeså må det da være for andre...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:56

Nicolai Lønne:

Jeg må indrømme, at jeg er lidt nysgerrig efter en lille statistik-detalje...
Efter skiftet fra den gamle til den nye platform, har I da kunne se en tilbagegang i antallet af besøgende/faste debattører (etc.) og i givet fald, hvor stort er denne tilbagegang?

Jeg spørger fordi det kunne være rart at vide, hvor mange besøgende sådan et skift af platform "koster" og i givet fald om I kan se om de lige så stille kommer tilbage.

For mit eget vedkommende må jeg indrømme at jeg selv besøger Amino langt mindre end tidligere, simpelthen fordi jeg nu ikke længere modtager emails fra gamle tråde og folk jeg abonnerede på. Det er selvfølgelig selvforskyldt at jeg endnu ikke har debatteret i nye tråde eller sat mig til at abonnere på udvalgte kategorier, men ligeså må det da være for andre...

Det er et godt spørgsmål da jeg ikke har fået trackin på endnu. Men min fornemmelse er at Amino har tabt 30-40 % traffik, men det var også forventet. Folk skal, som du nævner, lige tilmeldes nogle tråde igen og samtidig skal de vænne sig til alt det nye.
Jeg vil tro at det tabte er vundet ind igen om et par måneder også er jeg overbevist om at væksten bliver endnu større.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)