Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Klistermærker

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Mangler nogen/en der kan trykke klistermærker til mærkning af bærbare/elektronik udstyr. Klistermærkerne skal være fritskåret omkring trykket med hvid kant som f.eks.

http://img441.imageshack.us/img441/5956/blackuy.jpg

Skal bruge 2 str. 

1. ca. 1,5x4

2. ca. 4x10

I et forholdsvis lille oplæg og de skal gerne blive siddende og være forholdsvis modstandsdygtige.

Tak

Tilmeldt 11. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ska' du kontakte en skilte- /serigrafivirksomhed.
De ka' printe på holdbar folier i mange farver og efterfølgende konturskære dine klisterfiduser

Wink 

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for et godt og konstruktivt svar. Specielt taget i betragtning af at dette indlæg er i kategorien "Jeg søger et godt tilbud fra dig!".

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at hive fat i Onlinetryksager. Jeg benyttede dem for en måned tilbage, og skrev om min oplevelse her: http://www.trustpilot.dk/review/onlinetryksager.dk/517fc1f1000064000243a467 

På trods af at de formåede at sende mit produkt et forkert sted hen, så var kvaliteten god.

De har en chat på deres side hvor du kan snakke med dem. og spørge om detaljer. Jeg kender ingenting til tryk, kontour-skæringer, eller farver, men de guidede mig og jeg fik god hjælp.

Du kan se resultaterne her:

Tilmeldt 11. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joe, men det er jo lidt vanskeligt at gi' pris på "et forholdsvis lille oplag i forholdsvis modstandsdygtig kvalitet"
- mener du 4 af hver?, 40, 400 eller måske ik' samme antal af hver størrelse
- ska' det bærbare udstyr mon benyttes indendørs eller udendørs i vind og vejr?

Derfor mit noget vage svar

Wink

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Sikka Aps Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været rigtig tilfreds med "Print.dk", hvor jeg fik lavet et lille oplag a' 100 stk runde klistermærker, for knap 50 øre stykket. Blir' billigere jo flere du laver, og kvaliteten er rigtig fin. 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Vi laver rigtig mange mærker i MediaMouse - også udstyrsmærker, både til mindre virksomheder men også nogle af de rigtig tunge drenge.

Der er rigtig mange muligheder omkring mærkenre, også selvom det kun er et lille antal der skal produceres.
Så det er mere et spørgsmål om hvor godt de skal holde, hvilket look der øskes (blank, mat, coated, blind-skrift, doming m.m.) og ikke mindst budget.

Det siger sig selv at jo mere avanceret mærkerne sakl være, desto dyrere bliver de også. Men som udgangspunkt vil jeg anbefale dig nogle mærker trykt med vandfast farve på en coated folie. De kan så udstanses i en standard form (firkantet, rund, oval) eller i en kontour.

Men jeg mangler nogle mål og et antal, før jeg kan regne en pris ud til dig.

Hvis du øsker en nærmere snak og eventuelt også nogle prøver, så er du velkommen til at sende en mail direkte til mig på. Jesper snabelA mediamouse.dk

/Jesper
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)