Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min anbefaling af en meget dygtig, flittig og ærlig programmør

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

[Denne anbefaling er skrevet med Martin Thorborgs tilladelse]

Kære Aminoer,

Jeg vil meget gerne lige have lov til at anbefale den programmør, som har stået for den ganske omfangsrige og helt igennem upåklagelige programmering af mit Affiliate-website Volt & Volume.

Indledningsvis skal det lige siges, at jeg ikke skriver denne anbefaling af min programmør for egen vindings skyld, men simpelthen fordi samarbejdet har været en fornøjelse, og fordi det er dejligt, at der stadig er så professionelle, flittige og ærlige folk til i disse krisetider (hvor jeg desværre selv har oplevet en del rigtig dårlig moral, ikke mindst fra den første programmør, jeg havde valgt).
Og det er heller ikke min programmør, der selv har bedt om denne anbefaling (det er han alt for ”nede på jorden” til at gøre).

Så ja, min programmør fortjener helt klart denne anbefaling, ligesom du fortjener at finde en programmør, du roligt kan have tillid til.

Og nu til ham, som det handler om:
Min programmør hedder Joel Grøndrup.  Han startede oprindeligt som tekstforfatter ligesom jeg selv, men hans store interesse og evner indenfor  programmering har bevirket, at han i dag har sin egen succesrige programmør-virksomhed (Joel.biz) og en flot kundeportefølje, der bl.a. inkluderer BonBon- Land og Bagel Co. Han er også medejer af websitet Italiensk-Vinguide.dk., som han både har programmeret og designet.

Jeg har under hele forløbet været meget imponeret over, hvor dygtig en programmør Joel er. Som med alle større projekter kan man ikke undgå at støde på nogle udfordringer undervejs, og hver gang har Joel bevaret tålmodigheden og overblikket og løst disse problemer, ofte mens jeg selv har siddet ved siden af ham. Ikke nok med det, så er Joel en meget behagelig person, som man altid føler sig godt tilpas sammen med.  Vi har efterhånden siddet sammen rigtig mange gange og finpudset Volt & Volume, og Joel er altid meget generøs med sin tid og sin viden, og det er helt sikkert også en af hans stærke sider som selvstændig erhvervsdrivende: Han forstår virkelig betydningen af god service.

Min side Volt & Volume er blevet nøjagtig, som jeg havde forestillet mig den, og det føles skønt. Jeg har stadig mange idéer til videreudvikling af sitet, og der er ingen tvivl om, hvilken programmør, der får de opgaver. Og så falder der nok også nogle flere gode flasker rødvin af til Joel som tak for et godt samarbejde.

Joel Grøndrup har min allervarmeste anbefaling. Hos ham er du i rigtig gode hænder. Ring til ham for en behagelig snak, hvis eller når du skal bruge en programmør af den bedste slags.

De bedste hilsner

Thomas Høedt Thomsen           

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 11:29

Hej

Hvor er det dejligt at se en god anbefaling af en leverandør, det er god karma.

Programmering er eller et område hvor der er store fælder, som kan være svære at forklare for sin kunde, så hatten af for dette indlæg.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:32

Tak, Jakob.

Ja, det er også vigtigt at huske og rose dem, der virkelig leverer varen og ikke kun brokke sig over dem, der ikke gør det.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:39

Hej Thomas,

Fedt at du har haft en god oplevelse med at få udviklet en hjemmeside. Og som du skriver kommer man nemt galt afsted. Men kan du skrive lidt om hvad prisen blev på opgaven? - Prisen er vel også en væsentlig faktor?

- Thomas L.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:04

Thomas L:
Men kan du skrive lidt om hvad prisen blev på opgaven? - Prisen er vel også en væsentlig faktor?

Vi må jo næsten gå ud fra, at Thomas i hvert fald har følt, at ydelse og pris passede godt sammen.

Jeg har ikke forstand på at lave hjemmesider og vi har selv givet en ret stor sum for at få lavet vores hjemmeside. Men at spørge om (og svare på), hvad en hjemmeside koster er jo omtrent lige så vanskeligt som at spørge f.eks. elektrikeren, hvad han skal have for at lave strøm i ens hus. Det afhænger jo af rigtig mange faktorer.

Misforstå mig ikke. Jeg vil da også gerne vide, hvad en flot og professionel hjemmeside koster, men det kræver jo, at man kan sammenholde det med, hvilket produkt man har fået og hvor længe man kan have glæde af den osv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 14:07

Hej

Dejligt at se en der tør komme med ros til sine samarbejdspartnere/leverandører. Som du selv skriver, hører man som regel oftere om de dårlige oplevelser og sjældent om de gode. Og tillykke med anbefalingen til Joel - rigtigt godt og kompetent arbejde lyder det til. :-)

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:17

Birte Andersen:

Thomas L:
Men kan du skrive lidt om hvad prisen blev på opgaven? - Prisen er vel også en væsentlig faktor?

Vi må jo næsten gå ud fra, at Thomas i hvert fald har følt, at ydelse og pris passede godt sammen.

Jeg har ikke forstand på at lave hjemmesider og vi har selv givet en ret stor sum for at få lavet vores hjemmeside. Men at spørge om (og svare på), hvad en hjemmeside koster er jo omtrent lige så vanskeligt som at spørge f.eks. elektrikeren, hvad han skal have for at lave strøm i ens hus. Det afhænger jo af rigtig mange faktorer.

Misforstå mig ikke. Jeg vil da også gerne vide, hvad en flot og professionel hjemmeside koster, men det kræver jo, at man kan sammenholde det med, hvilket produkt man har fået og hvor længe man kan have glæde af den osv.

Ja, det var nemlig også det, jeg skrev til en, der sendte mig en PM. Man kan ikke rigtigt sætte det sådan op. Hvad det kommer til at koste i sidste ende, afhænger jo helt af, hvad og hvor meget, man har brug for at få lavet i forbindelse med netop ens eget projekt.

Jeg er ikke interesseret i at skrive, hvad siden har kostet mig, men jeg kan fortælle, at det endelige beløb er helt i overensstemmelse med, hvad han har udrettet. Joels timepris er i øvrigt 675 kr, ekskl. moms.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:22

Nikolaj Dam Larsen:

Hej

Dejligt at se en der tør komme med ros til sine samarbejdspartnere/leverandører. Som du selv skriver, hører man som regel oftere om de dårlige oplevelser og sjældent om de gode. Og tillykke med anbefalingen til Joel - rigtigt godt og kompetent arbejde lyder det til. :-)

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Tak, Nikolaj. Ja, jeg synes, det er velfortjent, og jeg håber, at Joel får nogle kunder ud af det :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:16

Både Joel og jeg takker for den positive karma, som har givet ham et par nye kunder :-). Det er jeg rigtig glad for.

Ha' en dejlig weekend, Aminoer - hvadenten I skal slappe af eller arbejde hårdt (som jeg selv).

De bedste hilsner

Thomas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)