[Denne anbefaling er skrevet med Martin Thorborgs tilladelse]
Kære Aminoer, Jeg vil meget gerne lige have lov til at anbefale den programmør, som har stået for den ganske omfangsrige og helt igennem upåklagelige programmering af mit Affiliate-website Volt & Volume. Indledningsvis skal det lige siges, at jeg ikke skriver denne anbefaling af min programmør for egen vindings skyld, men simpelthen fordi samarbejdet har været en fornøjelse, og fordi det er dejligt, at der stadig er så professionelle, flittige og ærlige folk til i disse krisetider (hvor jeg desværre selv har oplevet en del rigtig dårlig moral, ikke mindst fra den første programmør, jeg havde valgt). Så ja, min programmør fortjener helt klart denne anbefaling, ligesom du fortjener at finde en programmør, du roligt kan have tillid til. Og nu til ham, som det handler om:
Jeg har under hele forløbet været meget imponeret over, hvor dygtig en programmør Joel er. Som med alle større projekter kan man ikke undgå at støde på nogle udfordringer undervejs, og hver gang har Joel bevaret tålmodigheden og overblikket og løst disse problemer, ofte mens jeg selv har siddet ved siden af ham. Ikke nok med det, så er Joel en meget behagelig person, som man altid føler sig godt tilpas sammen med. Vi har efterhånden siddet sammen rigtig mange gange og finpudset Volt & Volume, og Joel er altid meget generøs med sin tid og sin viden, og det er helt sikkert også en af hans stærke sider som selvstændig erhvervsdrivende: Han forstår virkelig betydningen af god service. Min side Volt & Volume er blevet nøjagtig, som jeg havde forestillet mig den, og det føles skønt. Jeg har stadig mange idéer til videreudvikling af sitet, og der er ingen tvivl om, hvilken programmør, der får de opgaver. Og så falder der nok også nogle flere gode flasker rødvin af til Joel som tak for et godt samarbejde. Joel Grøndrup har min allervarmeste anbefaling. Hos ham er du i rigtig gode hænder. Ring til ham for en behagelig snak, hvis eller når du skal bruge en programmør af den bedste slags.
De bedste hilsner Thomas Høedt Thomsen
|
Hej
Hvor er det dejligt at se en god anbefaling af en leverandør, det er god karma.
Programmering er eller et område hvor der er store fælder, som kan være svære at forklare for sin kunde, så hatten af for dette indlæg.