I april fik jeg nyt design på min webshop og jeg kan tydeligt mærke at mit salg er steget betydeligt, men det er den jo generelt men håber det er mit nye design der gør det .)
Jeg har nu kigget på siden så længe at jeg har stirret mig blind på mangler og fejl osv
Vil i hjælpe, ros modtages selvfølgelig også gerne :-D
For det første er det en rigtigt pæn shop, tillykke med det nye design og de nye kunder
Her har du en smule at arbejde med:
1. I menuerne syntes jeg at skriften er lidt strukket, det er måske skriften så prøv at ændre den.
2. Det virker ikke så proff at du bruger hotmail, til webshop brug.
3. Bare en ide, så i dit nyhedsbrev så put lidt tekst på så folk for lyst til at tilmelde sig, den ser ikke special attraktiv ud nu evt. "Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de nyeste tilbud før alle andre", selvfølgelig bare et forslag, men et eller andet.
Ellers en superfed shop du kan være stolt af!
/Victor
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
1. I menuerne syntes jeg at skriften er lidt strukket, det er måske skriften så prøv at ændre den.
2. Det virker ikke så proff at du bruger hotmail, til webshop brug.
3. Bare en ide, så i dit nyhedsbrev så put lidt tekst på så folk for lyst til at tilmelde sig, den ser ikke special attraktiv ud nu evt. "Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de nyeste tilbud før alle andre", selvfølgelig bare et forslag, men et eller andet.
Hej Victor
Mange tak for din ros og konstruktiv kritik.
Det er lidt pinligt det her, men hvor opretter jeg evt en mail der hedder info@queeninfashion.dk? :-)
De andre ting bliver nævnt af en anden så det vil jeg få kigget på
Mange tak og god aften.-)
http://www.queeninfashion.dk/
Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.
Det er lidt pinligt det her, men hvor opretter jeg evt en mail der hedder info@queeninfashion.dk? :-)
Det skulle du gerne kunne gøre fra dit kontrolpanel, hvis du er i tvivl om hvordan eller hvor du gør det, så prøv at sende en email til din udbyder og spørge dem, de burde kunne hjælpe dig med hvordan du sætter den op.