Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproducenter søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Min  forretningspartner og jeg, har efter mange møder, besluttet at vi gerne vil starte vores eget lille tøjfirma. Tanken er at sælge streetwear (t-shirts, hættetræjer o.lign.)  via. webshop, i en rigtig god kvalitet og til en fornuftig pris.

Vi er helt nye i branchen (udover et par bijobs i diverse tøjbutikker o.lign.). Og vi mener at vi har ret godt styr på hvordan det visuelle ift. design, pasform, tryk/print og broderinger skal være.

Men vi er altså i en indledende fase, hvor vi nærmest intet ved, om at finde producenter ude i den store vide verden. Derfor kunne vi godt tænke os at få gode tips, til at finde frem til nogle gode og professionelle producenter/leverandører - fortrinsvis i EU - som kan formidle priser, betingelser osv. Således at vi kan lave nogle mere præcise beregninger på hvad det evt. ville koste at lave en kollektion og at få den produceret.

Vi leder altså efter producenter/leverander af følgende produkter :

- T-shirts med print/broderinger

- Crewnecks med print/broderinger 

- Hættetrøjer m. print/broderinger

- Skjorter m. print/broderinger

- Kasketter m. print/broderinger

Antal : Vi vil ikke gabe over for meget til at starte med, så vi har tænkt at bestille 300-500 stk. i hver produktgruppe - såfremt pris og kvalitet er god.

Det hele skal være i vores eget design og pasform, inkl. eget navn i/på varerne. 

Generisk "one-size" pasform som ofte ses i billigt produceret firma/reklametøj er ikke interessant.

Som tidligere skrevet er vi helt nye i branchen og derfor er al konstruktiv kritik kærkommen. Vi glæder os til at I deler jeres viden med os.

Tak.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har trods min unge alder et meget solidt grundlag for at kunne hjælpe dig. Jeg startede min egen tøjvirksomhed rebels union for godt og vel halvanden år siden. Jeg har det sidste halve år brugt megen tid på at source nye kvaliteter og fået et bredt netværk af tøjleverandører (primært i Tyrkiet) de kan både hjælpe med store og små bestillinger.

Du må meget gerne kontakte mig på emil@rebelsunion.dk for en uddybende samtale.

Fortsat god aften 

Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Mange tak for dit svar. Vi kontakter dig snarest.

Mvh. 

D. Pedersen

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 33
Fra  BRICpro.com Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

Se www.bricpro.com og find lige den producent du har brug for. Du kan os sende mig en email paa nichlas@bricpro.com saa ringer vi dig op.

De bedste hilsner,

Nichlas

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Smile

Du kan kontakt mig på salg@spsupply.dk hvis du er interesseret tøj produktion i Thailand. Vores kontor er i Aarhus for at hjælpe dig.

Mvh.

 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg kan lave det meste her på Madagascar. 

Mange års erfaring og et godt netværk til hvad du end måtte ønske at fremstille. 

God kvalitet, godt håndværk kan tilbydes samt levering på EUR1 certifikat, dvs du har duty free import

Du kan kontakte mig på mikkel@intnet.mu

Mvvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Fra kø
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeghar i 3 år arbejdet med nystartede virksomheder der har brug for hjælp til at produktbeskrive deres kollektioner. Dvs lave den tekniske dokumentation der skal bruges når man laver tøj på distancen. Jeg laver alt fra arbejdstegning konstruktion af mønster eller målskema, samt graduering, og igangsætning af produktion. Jeg har også et godt netværk af leverandører og agenter som kan lave produktionen for jer.

Kontakt mig på mail cat@calbeck.dk, og check gerne min hjemmeside www.calbeck.dk

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne hjælpe jer videre, jeg kan hjælpe jer fra ide til produktion.

Har kontakter i indien og europa bl.andet. Jeg har været i branchen i 12 år og uddannet design teknolog.

Jeg vil hjælpe med at I får den ønskede pasform, og kvalitet kontrollere jeres produkt ved hjælp af manualer

og teknisk dokumentation. Så i får den rette pasform og størrelser som matcher jeres målgruppe.

mail@pajpattern.dk

www.pajpattern.dk

BH Pia

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)