Hej. Jeg står og mangler et nyt webhotel samt reg af nye domænenavn! |
Det kan jeg da godt hjælpe dig med :-)
Hvad er problemet?
Vh Jens
Det kan jeg da godt hjælpe dig med :-) |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Hvor meget kræves der af hotellet? Hvad skal det bruges til? Hvis det er en simpel side uden det store "system" så prøv unoeuro - det har jeg hørt godt om til den slags Hvis det er en "mellem-ting" - så skal du have powerhosting.dk - kun gode erfaringer Hvis det er en stor side med et stor system såsom magento så er det magentohotel du skal ha fat i - kun gode erfaringer |
Du kan få et webhotel i 1 år, samt et domæne for 120 kr på surftown - Hvis du bruger rabatkoden: hosting :) |
Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/
Meebox kan anbefales - fantastisk support, billigt og jeg har aldrig haft problemer ;) |
Jeg har før brugt Meebox. Du kan også bruge Aminos søgefunktion, og se hvad andre foreslår i en af de utallige andre debatter, der handler om valg af webhotel. Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |
jeg vil også foreslå meebox. mvh Mitat |
Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616
Du kan hos www.ditwebhotel.dk få 3Gb for 5 kr pr. måned . Ønsker du mere plads så kan du få det op til 2Tb så skulle du også være dækket ind. Håber du kan bruge det tilbud |
Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan