Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik design til fornuftig pris

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du leder efter en freelancer, hvorfor indsætter du så ikke opgaven på Amino Freelancer i stedet. Så henvender du dig udelukkende til alle de dygtige freelancere, som sikkert gerne vil byde på opgaven :-)

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48

Jens Andersen:

Hvis du leder efter en freelancer, hvorfor indsætter du så ikke opgaven på Amino Freelancer i stedet.

Skal man være Amino Plus for at bruge freelance-faciliteterne?

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 23:07
Det jo der de useriøse hendveldelser kommer :)

Det jo helt vildt :)
Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 10:29

Hej AminoeSmile

Jeg skulle igang med en webshop løsning her efter sommerferien og har været udkig efter en som kunne hjælpe/levere en lækker webshop til mig.

Har fået en masse bud på freelance som er meget meget useriøst eksempelvis jeg laver en hjemmeside til 5000,- eller jeg sætter hjemmesiden op som du vælger for 2500,-

Jeg har kun haft en god dialog med med som gav sig rigtig god tid og har prøvet at forklare at han går efter målgruppen og skaber en identitet hvilket lyder super. Og prisen er er kun omkring 2000,- for en magnetto webshop. Problemet er bare hvor meget jeg jeg kræve for jeg kan ikke få nogen design udkast eller noget da prisen er så billig og det vil tage tid...

Hvad vil i råde mig til? Er magnetto god til mig eller er der nogle tamplates i vil anbefale til mig.. Har en ven som kan opsætte presteshop men brug for lidt hjælp her...  

Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 22:30
Det var ikkeregeringsstyret hjælp :)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:43

Poul Madsen:

Jens Andersen:

Hvis du leder efter en freelancer, hvorfor indsætter du så ikke opgaven på Amino Freelancer i stedet.

Skal man være Amino Plus for at bruge freelance-faciliteterne?

Nopes, jeg har brugt den uden problemer Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme at jeg sprang let og elegant over dit indlæg da du startede med at skrive hjemmesiden skal "udstråle luksus og dyrt" men slutter af med at konstatere tørt at du "ikke har tænkt dig at bruge 10.000 kr på det".

Ikke alene forekommer det mig arrogant at du med den form for indlæg mener det er okay at kalde de bud du får for useriøse med det budget du har lagt for opgaven, det virker også hamrende useriøst at du selv mener du kan brande noget som helst som værende unikt og luksuriøst for under 10.000 kr.

Personligt håber jeg ikke du får flere henvendelser eller bud på opgaven, især ikke med de stempler du har givet dem som allerede har gjort det.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 22:57
Hej Dan

At det skal exclusivt betyder jo ikke det SKAL koste kassen..

Jeg går udfra at det har meget med hvilke farver og hvilke opbygning samt signaler som kunne gøre det.

Jeg var frisk på at tage udgangspunkt i et allerede templets som skulle rettes til.

Får taget lækre fotos af varene også var det op til resten og hjælpe med resten med "design" hvis man må kalde det.

Jeg forstår ikke hvorfor det skal koste 10.000kr???
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:00

Hvis man ønsker folk der virkelig ved hvad de laver, bruger tid på at vælge de helt rigtige former, farver, placering af tingene osv kan det altså nemt tage MANGE timer - Det er trods alt ikke alle der gider arbejde for 50 kr/timen.

Så selvfølgelig kan man finde nogle der bruger et rimeligt færdigt theme til billige penge, eller en ung fyr der kan lave det billigt, for at få noget på sit CV - Dog ikke sagt at der ikke er mange fine løsninger i denne "gruppe"...

Men syntes det er ganske naturligt der kommer bud på 10.000 kr med de krav du stiller op, at det kan gøres billigere er en anden sag.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 23:05
Han hænger jo poppede automatisk skal være dyrere fordi detskal virke luxus...

Jeg har max 12-13 produkter i alt og der skal KUN vælges et tempate og laves banner+ logo.

Men helt OK har fundet en proffesionel firmasom hjælper mig . Mia...

God aften
Side 2 ud af 3 (26 indlæg)