Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en god advokat i Aarhus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle.

Jeg er på udkig efter anbefalinger til en god advokat i Aarhusområdet. Vi skal have stiftet et ApS og have lavet en ejeraftale til at starte med. 

Kender I en god en, så kom gerne med et tip :-)

Mvh.

Jonas Bøgh

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:26

Hej Jonas

Du kan få 3 gratis og uforpligtende advokat-tilbud på Agera her: http://www.agera.dk/advokat/aarhus. Det er en service af Amino.

Siden advokaten skal være beliggende i Aarhus, lyder det som om du stiller krav om et møde. Vær opmærksom på at dette kan være en god idé, men at prisen så også bare ofte følger med.

Ren stiftelse af ApS og udarbejdelse af ejeraftaler kan ofte klares via e-mail/telefon for et mere beskedent beløb.

Personlig rådgivning er dog en rigtig god idé - især hvis I også overvejer en holding-struktur eller der er særlige forhold i jeres partnerskab der bør drøftes.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 18:29

Martin Hegelund:

Hej Jonas

Du kan få 3 gratis og uforpligtende advokat-tilbud på Agera her: http://www.agera.dk/advokat/aarhus. Det er en service af Amino.

Siden advokaten skal være beliggende i Aarhus, lyder det som om du stiller krav om et møde. Vær opmærksom på at dette kan være en god idé, men at prisen så også bare ofte følger med.

Ren stiftelse af ApS og udarbejdelse af ejeraftaler kan ofte klares via e-mail/telefon for et mere beskedent beløb.

Personlig rådgivning er dog en rigtig god idé - især hvis I også overvejer en holding-struktur eller der er særlige forhold i jeres partnerskab der bør drøftes.

Hej Martin!

Fedest - jeg troede kun det var revisortilbud. Det giver jeg et forsøg.

Tak for det,

Jonas

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 18:34

Husk lige at drøfte om et selskab overhovedet er den rigtige form. Havde selv en iværksætter forbi i dag der bare skulle have et ApS. Efter lidt snak var han slet ikke i tvivl om, at det nok var den forkerte løsning :).

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:36

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)