Siden advokaten skal være beliggende i Aarhus, lyder det som om du stiller krav om et møde. Vær opmærksom på at dette kan være en god idé, men at prisen så også bare ofte følger med.
Ren stiftelse af ApS og udarbejdelse af ejeraftaler kan ofte klares via e-mail/telefon for et mere beskedent beløb.
Personlig rådgivning er dog en rigtig god idé - især hvis I også overvejer en holding-struktur eller der er særlige forhold i jeres partnerskab der bør drøftes.
Siden advokaten skal være beliggende i Aarhus, lyder det som om du stiller krav om et møde. Vær opmærksom på at dette kan være en god idé, men at prisen så også bare ofte følger med.
Ren stiftelse af ApS og udarbejdelse af ejeraftaler kan ofte klares via e-mail/telefon for et mere beskedent beløb.
Personlig rådgivning er dog en rigtig god idé - især hvis I også overvejer en holding-struktur eller der er særlige forhold i jeres partnerskab der bør drøftes.
Hej Martin!
Fedest - jeg troede kun det var revisortilbud. Det giver jeg et forsøg.
Husk lige at drøfte om et selskab overhovedet er den rigtige form. Havde selv en iværksætter forbi i dag der bare skulle have et ApS. Efter lidt snak var han slet ikke i tvivl om, at det nok var den forkerte løsning :).
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn