Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folketingskandidater profilerer sig på forum.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks Politiske Debatforum har set dagens lys. I dag var så dagen, hvor den første folketingskandidat postede et indlæg på forummet.

Profari.dk, som forummet hedder, er et hyggeprojekt med potentiale. Idéen er, at mangfoldiggøre den politiske debat i Danmark. (Sofa)Vælgere, ludere, statsministre, nazister og lommetyve kan her på lige fod debattere politik. Alle holdninger er velkomne, så længe det er argumentationerne, der præger debatten.

Hvis du passer i en af ovenstående stereotyper, eller hvilken som helst anden, så er du også velkommen på Profari.dk.

Jeg glæder mig til at se jer alle.

God debat.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 20:53

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:55

Mange gange tillykke med siden - dejligt at se at politikerne er åbne overfor dit initiativrige tiltag. Nu har jeg jo haft æren af at være med til at teste lidt inden den store release, og jeg kan allerede nu se at fremtiden ser meget lys ud - især den mangfoldige åbenhed er jeg vild med.

Kender jeg dig ret, er jeg sikker på at medierne nok også skal fatte lidt interesse for debatforummet, hvilket med sikkerhed også skal trække nogle flere politikere til - hvor der er vælgere er de jo. Endnu engang held og (til)lykke. Wink

// Jesper Skov

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 23:43

Også tillykke herfra.

Jeg er nu oprettet som bruger og vil da også være aktiv derinde.

Bryder mig dog ikke om farven, men det er jo nok en smagssag.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 00:38

Martin:

Det lyder dejligt. Velkommen til. Jeg kan dog ikke se, at du har aktiveret kontoen. Ikke modtaget en aktiveringsmail?

Ang. farverne. Kører du på en stationær? Har oplevet en del forskelle i, hvordan farverne vises. Har også selv gjort mig overvejelse om hvor vidt den er lige lovlig Copenhagen Pride agtig....     

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:02

Det er ikke det at du har valgt denne copenhagen pride farve, men det er hele siden, så det gør næsten ondt i øjnene.

Nej min konto er ikke aktiveret, da jeg ikke har fået en mail.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 09:15

Spændende initiativ, Jan!

Timingen er jo heller ikke dum, for vi er da i sandhed vidner til endnu en gang kejserens nye politiske klæder for tiden.

Glæder mig til at deltage i debatten snarest.

Keep up the pink work;-)

René

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:03

Martin: Ja smag og behag mht. designet. Jeg mener nu, at der godt kan tåle et kreativt pift i dansk politik Smile

Dribling: Timingen er fin til de skiftende trends i de politikse klæder. Arbejder dog stadig på de sidste bugs, men siden skulle være klar, da der sikkert er valg lige rundt om hjørnet.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:09

Og foresten Martin: Ang. din aktivering, så har der været lidt, da vi har fået Profari flyttet til en anden server. Min tekniker mener dog bestemt, at aktiveringsmails nu skulle virke. Måske er den røget i dit spamfilter? Det sker ofte, når man tilmelder sig fora el.lign..

Hvis ikke du har modtaget en mail endnu, så aktiverer jeg dig manuelt, men det vil være rigtig godt at vide, om du har mulighed for at modtage mails her fra.  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)