Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som vil gøre brug af en god reklamemulighed på Roskilde Festival?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager på Roskilde i år, med en masse fra min højskole.

- Jeg tænker så om der ikke var nogen herinde som havde tænkt på et sjovt event eller noget uddeling eller noget, men bare mangler en håndfuld ansvarsbevidste unge mennesker til at udføre det?

Hvis der ér nogen som har tænkt noget i den stil, eller måske kunne få lyst til det efter at have set muligheden her.

Så send mig en privatbesked med opgaven og aflønningsformen!

Mvh.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bertil

... og du er HELT sikker på at du gerne må rende rundt og reklamere for div. firmaer ´/ produkter på Roskilde Festival? Personligt TVIVLER jeg utrolig meget på det, men formoder at du har undersøgt det og fået tilladelse - ellers havde du vel ikke lavet tilbuddet herinde - vel?

Mvh

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved at det bliver gjort, hvis et firma ønsker at gøre det må de selvfølgelig selv sørge for at få tilladelserne i orden. 

- Det er jo ikke en service jeg tilbyder, men derimod bare en udmeldning med at vi altså er en flok som stiller sig til rådighed

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bertil Boisen:
Det er jo ikke en service jeg tilbyder

Ahhh.... så er jeg helt med. Du laver et tilbud - uden egentligt at tilbyde noget? Giver jo fin mening Stick out tongue

Burde du så ikke ændre dit opslag til "job på Roskilde Festival Søges" eller noget andet.

Tænk hvis jeg havde hyret dig til at uddele brochurer, og herefter fik festivallen på nakken, fordi du som udbyder ikke havde fortalt at du ikke har tilladelse til at udføre den opgave du udbyder.

Sorry dude - det er sgu dårlig karma.

Mvh

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Bertil Boisen:
Det er jo ikke en service jeg tilbyder

Ahhh.... så er jeg helt med. Du laver et tilbud - uden egentligt at tilbyde noget? Giver jo fin mening Stick out tongue

Burde du så ikke ændre dit opslag til "job på Roskilde Festival Søges" eller noget andet.

Tænk hvis jeg havde hyret dig til at uddele brochurer, og herefter fik festivallen på nakken, fordi du som udbyder ikke havde fortalt at du ikke har tilladelse til at udføre den opgave du udbyder.

Sorry dude - det er sgu dårlig karma.

Mvh

Morten

Jeg kan virkeligt ikke se problemet? Jeg TILBYDER at vi er en gruppe som kunne være friske på det, jeg ville selvfølgelig gøre opmærksom på at firmaet selv skulle få styr på tilladelser - DET kan jeg godt forstå at jeg skulle have skrevet i indlægget for at det gav mere mening, men det regner jeg jo med at firmaet selv er klar over hvis de allerede har gjort sig de tanker om at bruge en sådan reklamemulighed. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)