Jeg har fødselsdag og du får en gave af mig!
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Tillykke med fødselsdagen Kim! :)
- Og sikke en generøs gave - Men hvad med dig selv - Hvad kan JEG gør for dig?
Det er jo DIG, der skal have gaver ;)
Mvh Rikke
Svar
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Kim Vinberg
Fra
Websitecare
Skrevet
25-06-2013 kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Tillykke med fødselsdagen Kim! :)
- Og sikke en generøs gave - Men hvad med dig selv - Hvad kan JEG gør for dig?
Det er jo DIG, der skal have gaver ;)
Mvh Rikke
Tak :)
Lige i dag har jeg intet jeg har behov for hjælp med.
Jo måske lige en håndværker til at tage en væg ned, men den klarer jeg nok også selv :P
Svar
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Der er nu 3 Aminoer som har benyttet sig af mit tilbud...
Så udvider det så 2 endnu kan benytte sig af mit tilbud :)
Svar
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Endelig sig til - Men en væg... Hmmmm he he
- Jeg kunne egentlig godt bruge lidt hjælp til at slette nogle filer fra mit webhotel .
Jeg har Unoeuro med Prestashop og Magento på... Jeg vil gerne have begge systemer slettet, så jeg kan reinstallere Presta, og begynde på ny :)
Svar
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Endelig sig til - Men en væg... Hmmmm he he
- Jeg kunne egentlig godt bruge lidt hjælp til at slette nogle filer fra mit webhotel .
Jeg har Unoeuro med Prestashop og Magento på... Jeg vil gerne have begge systemer slettet, så jeg kan reinstallere Presta, og begynde på ny :)
Smid en mail med logint til FTP eller bare Unoeuro kontoen, så er det klaret om meget kort tid. :)
info@dicm.dk
Svar
Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Hej Kim Stort tillykke med dagen. Jeg ville gerne i kontakt med dig vedr. nogle andre ting, kan se vi opererer i samme område ;-) Har du en mail jeg kan kontakte dig på? Kan vidst ikke sende dig private beskeder :-) Mvh Tim
Svar
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Hej Kim Stort tillykke med dagen. Jeg ville gerne i kontakt med dig vedr. nogle andre ting, kan se vi opererer i samme område ;-) Har du en mail jeg kan kontakte dig på? Kan vidst ikke sende dig private beskeder :-) Mvh Tim
Info@dicm.dk :)
Svar
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Så er der ikke flere gratis 30 minutter for denne gang :) hvis jeg får tid efter de 7 stykker der er, så åbner jeg op for flere :D
Svar
Tilmeldt 21. Dec 05
Bonus (Company)
Skrevet
25-06-2013 kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Kommer også et tillykke herfra :) Generøst :)
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Kasper
Skrevet
25-06-2013 kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Det er da noget af et tilbud, Kim.
Stort tillykke med fødselsdagen her fra Fyn!
/Kasper
Svar