Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

For det første så er der dine side titler som Preben også nævner, samt det meta tag der hedder description.

Jeg synes jeg har hørt at Google ikke bruger description længere, men det passer måske ikke?

Ellers er der lige nogle sider jeg skal have lavet descriptions på :)

Med Venlig Hilsen

Jan Skovgaard 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:32

For langt de fleste websites, er det en helt forfejlet strategi at optimere op imod en enkelt søgemaskine, som Google. Man kan benchmarke sine resultater, der hvor det lige nu er vigtigst, som Google - men man bør ikke optimere snævert til dem alene. Det er simpelt hen en alt for skrøbelig og ensporet strategi.

Google anvender iøvrigt META-descriptions i nogle tilfælde. Det samme gør andre af de store søgemaskiner.

META-data i form af META-descriptions og META-keywords er fortsat en del af de standarder som det kan anbefales at overholde. Historien har vist, at der oiver tid generelt er større fordele ved at have ordentligt META-data end der er ulæmper, og på de fleste websites tager det meget kort tid at optimere den del.

Det vigtigste er, at du enten gør det ordentligt, eller helt lader være. Dårlig eller identisk META-data kan skade mere end det gør helt at lade være med at have det!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:08

Lars Bachmann:

Kære brevkasse / vægtkonsulent

Jeg har i flere år brugt den kur du anbefaler med sukker og Cola, men jeg har ikke tabt mig... tværimod.
Hvad gør jeg galt?

Venlig hilsen
"Den fortvivlede" 

Da jeg har stor erfaring baseret på utallige forsøg med min egen smækre krop, kan jeg nemt svare dig. Du skal sørge for, at du minimerer din fysiske aktivitet helt, for så stiger din forbrænding. Ægteskabelige sysler efter mørkets frembrud hjælper også - du må gerne vise din kone mine råd.

God fornøjelse med vægttabet!

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:45

Mikkel deMib Svendsen:

Pipes | kan bestemt ikke anbefales i TITLEs og META-data, da det er et stop-tegn i unix og i praksis ofte har givet fortolkningsproblemer i søgemaskinerne!

Preben, jeg havde ingen intentioner om at overbevise dig, for du er så fandens klog, og anderkender jo på ingen måde at erfaring har nogen betydning i SEO. Det er blot vigtigt at alle andre, der ikke gider lytte på dine mange latterlige teorier om søgemaskiner, forstår hvordan de i virkelighjeden fungerer.

Hej deMib

Er du medlem af SEOmoz.org eller anser du også dem for at være idioter?

Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 23:08

Da jeg har stor erfaring baseret på utallige forsøg med min egen smækre krop, kan jeg nemt svare dig. Du skal sørge for, at du minimerer din fysiske aktivitet helt, for så stiger din forbrænding. Ægteskabelige sysler efter mørkets frembrud hjælper også - du må gerne vise din kone mine råd.

Pokkers Thomas, hvorfor rådgiver du først om det nu!!!!!! Her har jeg i flere år taget tilløb til det andre kalder et sundt liv med motion og lødigt indtag. Al den tilløb har jo i virkeligheden ødelagt den kur af cola og sukker, som jeg har været på hele tiden. Damn!!!!!

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 23:43

Hvis man nu ingen kone har, må man så godt vise dine råd til naboens datter på 21? eller frække Vicky "nede fra bogholderiet"? Du er da også Datingekspert ik'? 

Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:20
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:31

At komme op på første side i Google er ikke det nemmeste i verden.

Du er tit nødt til at have din webside på markedet i længere tid, det kommer an på besøgende til din side, det kommer an på dine META og TITLE tags, det kommer an på indekseringen af din side, det kommer an på om din webside har relevant indhold, det kommer an på om din side er pæn og overskuelig, osv. osv.

En dårlig idé er at bruge det samme keyword f.eks. køreskole, igen, igen, igen og igen, da du kan risikere at Google dropper din side. Det er heller ikke tilladt at gøre noget tekst på din side usynlig, for robotten finder det og det er meget slemt.

En god idé er at bruge keywords som stammer fra teksten på din side f.eks. køreskole, undervisning, kørekort, kørekort billigst, osv.

Jeg er nu efter ca. 1 år med min side endelig kommet på plads 24 i Google med ordet date, og jeg kigger stadig på, hvordan jeg kan komme længere frem med ordet dating, for at tage et eksempel.

Men husk nu folkens også at tilføje jer til Yahoo. Det er stadig den mest brugte søgemaskine, efter hvad jeg har læst i min SEO søgen.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)