Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er min mail i Outlook 2013?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bør være lidt svært at få pladsproblemer i sin Microsoft Office 365 hostet exchange.

Der er 25 GB plads pr. konto. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John, 

Det er ikke et spørgsmål om pris i mit tilfælde. Jeg har Office Pro 2013 til flere maskiner.

Var meget hooked på 365 som jeg havde i beta og ville integrere min egen software til det, men så viste det sig at jeg ikke kunne bruge den som Google Drive (hedder det nu) til alle slags filer, men kun til office-filer, med mindre jeg ville bruger 3. parts uautoriserede produkter/hacks, der simulerede noget Skydrive. Det er simpelthen så tåbeligt af MS at alt skal bindes op på en Sharepoint-løsning. Jeg kunne f.eks. ikke lade min C# applikation generere en Excel fil som bare skulle placeret hos brugerens Office 365-løsning. Idéen var at jeg bare ville generere en Excel fil og henvise mine kunder til at signe op til Office365, i stedet for skulle kode en pdf-rapport - men jeg kunne ikke placere .xlsx filen uden at bruge hacks og slet ikke pdf-filen på bugerens Skydrive/Office 365. WTF?!

Andre tåbelige ting i portalen (måske har de fikset det nu) var, at jeg ikke kunne få lov til at hente mine filer ned til pc uden at vælge hver enkelt manuelt. F.eks. kunne jeg ikke vælge en mappe og hente som zip. Det er et licens-issue hos MS, hvor Google er meget bedre. Google Docs og Office 365 er bestemt to vidt forskellige produkter med forskellige målgrupper. Jeg syntes absolut Office 365 som webapplikation (efter installation af Silverlight) er suveræn, men nogle ting var simpelthen for tåbelige og man kan se lock-in helt fra start.

Men når vi taler om mail-klient, så fatter jeg ikke hvordan nogen kan leve med Google Mail i webløsning. Outlook 2010 er den bedste jeg har set. Nu får vi se om 2013 vinder efter jeg har sat automatisk pop-up til :)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)