Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på brumbas.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har længe glædet mig til at præsentere brumbas.dk

Vores webshop er blevet færdig før vi har fået alle vores produkter hjem, og derfor er der p.t. ikke lagt produktbilleder op. Men alle funktionerne og alt andet skulle meget gerne virke - og det er dét vi gerne vil have feedback på.

"Om forretningen" mangler dog stadig nogle kontaktinformationer, hvilket bliver rettet hurtigst muligt. Derudover har vi valgt EWIRE som betalingsmodul, men har endnu ikke fået det installeret på shoppen.

Vil specielt gerne have feedback på "zoom-funktionaliteten" under produktet, købsprocessen, login-panelet. Hvis i har forslag til nye funktioner, markedsføringsforslag eller andet tager vi også glædeligt imod det.

På vegne af BRUMBAS teamet,

Tak

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:45

brumbas:
"Om forretningen" mangler dog stadig nogle kontaktinformationer

brumbas:
har endnu ikke fået det installeret på shoppen.

brumbas:
derfor er der p.t. ikke lagt produktbilleder op

Vent med at præsentere webshoppen til den faktisk er færdig, så får i det mest konstruktive feedback. Alt det, som der nævnes, er jo vigtigt for det samlede indtryk.

Tilmeldt 24. Jun 13
Skrevet kl. 22:33

Du har selvfølgelig helt ret. Det er taget til efterretning.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:04

Hej,

Som Ole siger, vil jeg også vente med at præsentere siden, til den er tættere på "færdig".

Jeg har lige nogle spørgsmål. Hvad er meningen med siden "sjov", og hvorfor har du valgt at lave en login funktion?

Dine URL-linjer vil jeg ændre, så når man klikker på tilbud, står der tilbud i URL-linjen i stedet for kabler. Det er det samme med de andre sider. - Håber du forstår, hvad jeg mener.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 24. Jun 13
Skrevet kl. 00:17

Der er udelukkende tale om "test-kategorier", og login funktionen er så folk kan se status på deres ordre, ændre leveringsadresser, tilmelde sig nyhedsbreve mv. Som udgangspunkt behøver folk ikke at oprette en konto, men de bliver bedt om at vælge et kodeord med henblik på at oprette en konto, når de checker ud, af ovennævnte årsager. 

Kan sagtens følge dig med url-adresserne - det skal selvfølgelig rettes.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)